Urząd Miejski Gminy Rawicz


ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz


tel.: (+48) 65 546 54 00
fax: (+48) 65 546 41 67


email: umg@rawicz.eu


NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

Podatek leśny od osób prawnych, jednostek organizacyjnych, w tym spółek nieposiadających osobowości prawnej

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Miejsce załatwienia sprawy:

Wydział Finansowo-Budżetowy Zespół Podatków i Opłat Lokalnych

Wymiar: inspektor Beata Witczak, pokój 12 tel. 65 546 54 20

Księgowość: podinspektor Sonia Jurdeczka, pokój 11 tel. 65 546 54 14


Sposób załatwienia sprawy:

  • podatnicy mają obowiązek złożyć deklarację w sprawie podatku leśnego do dnia 15 stycznia roku podatkowego lub w terminie 14 dni od dnia wystąpienia okoliczności uzasadniających powstanie obowiązku podatkowego,
  • w przypadku zaistnienia zmiany należy w ciągu 14 dni należy złożyć korektę deklaracji
  • opłaty podatku dokonuje się w ratach proporcjonalnych bez wezwania do dnia 15 każdego miesiąca.

Wymagane dokumenty:

  • deklaracja na podatek leśny

W przypadku zmian:

  • korekta deklaracji na podatek leśny
  • kserokopia aktu notarialnego wraz z oryginałem do wglądu,
  • wypis z rejestru gruntów

Opłaty: nie pobiera się

Podstawa prawna:  Ustawa z 30 października 2002 r. o podatku leśnym (Dz.U. z 2016 poz. 374), Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201)

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij