W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

Obwieszczenia IR.6220.5.2018.KG

Rawicz, dn. 19.04.2016 roku                                     

IR.6220.5.2018.KG

O B W I E S Z C Z E N I E

Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2017 r. poz. 1405 ze zm.) informuję o wszczęciu postępowania w sprawie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko dla przedsięwzięcia :

Rozbudowa fermy drobiu w miejscowości Łaszczyn 78 na działkach o nr ewid. 234, 235, 270/2, 326/5 i 327 obręb Łaszczyn.

W ramach realizacji przedsięwzięcia przewidziano:

  • Budowę 3 kurników  o obsadzie łącznej  254 658 szt. (1018, 6 DJP) wraz z obiektami towarzyszącymi,
  • Zmianę sposobu użytkowania  budynku sortowni jaj na pakownię jaj wraz z budową zbiornika na ścieki.
  1. Postępowanie prowadzone jest na wniosek: Fermy Drobiu – Bartosz Lipowczyk, Łaszczyn 3, 63-900 Rawicz
  2. Organem właściwym do wydania decyzji jest: Burmistrz Gminy Rawicz,
  3. Organami właściwymi do dokonania uzgodnienia w sprawie przed wydaniem decyzji są: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Rawiczu oraz Dyrektor Gospodarstwa Zarząd Zlewni w Lesznie
  4. Informacje o wniosku i raporcie umieszczono w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach prowadzonym przez Urząd Miejski Gminy Rawicz
  5. Informuje się o:

- możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy w tut. Urzędzie Miejskim Wydział Inwestycji i Rozwoju, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz pokój 118 tel. 065 546-54-36 w godzinach pracy Urzędu tj.: w poniedziałki w godz. 8-16, w pozostałe dni w godz. 7-15.

- możliwości składania przez zainteresowanych wniosków i uwag

odnośnie planowanego przedsięwzięcia. Uwagi i wnioski można składać w terminie od 26.03.2018 roku do 16.04.2018 roku (włącznie) wyłącznie w formie pisemnej, ustnej lub na adres poczty elektronicznej  k.gorczak@rawicz.eu

  1. Uwagi i wnioski będą rozpatrzone przez Burmistrza gminy Rawicz przed wydaniem decyzji.

 

Powiadom znajomego