W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

Podanie informacji do publicznej wiadomości

                                                                      Rawicz, dnia 04.11.2024 roku

SPIR.6220.5.2024.KG                                      

                                              Podanie informacji
                                         do publicznej wiadomości

           Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisko i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.),

                                                 informuję, że

Burmistrz Gminy Rawicz w dniu 07.10.2024 roku wydał decyzję zn. SPiR.6220.5.2024.KG o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na:

Budowy hali magazynowej wraz z zapleczem sanitarnym, zagospodarowaniem terenu oraz niezbędnymi urządzeniami budowlanymi z uwzględnieniem istniejącego magazynu proszków jaj zlokalizowanego na terenie zakładu Fermy Drobiu Woźniak Sp.z.o.o. Żylice, gmina Rawicz.

Z  przedmiotową decyzją oraz dokumentacja sprawy, można zapoznać w Wydziale Strategii, Planowania i Rozwoju Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, pok. 118, w godzinach urzędowania lub kontaktować się z pracownikiem prowadzącym postępowanie (e-mail: k.gorczak@rawicz.eu; tel. 065 616 49 84 wew.436)

Treść przedmiotowej decyzji udostępnia się na okres 14 dni na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego  w Rawiczu od dnia 04.11.2024 - 18.11.2024 roku (włącznie).

Niniejsza informacja zostaje podana do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz bip.rawicz.pl oraz wywieszenie na tablicach ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz i w miejscach realizacji inwestycji.

Treść decyzji udostępnia się w Biuletynie Informacji Publicznej
w terminie 04.11.2024 - 18.11.2024  roku

                                                                                           Burmistrz Gminy 
                                                                                                 Rawicz
                                                                                         (-) Grzegorz Kubik

 
                                    Urząd Miejski Gminy Rawicz
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, tel. (65) 616 49 80, fax. (65) 546 41 67
                                  umg@rawicz.eu | www.rawicz.pl
Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz przy ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji prawnych obowiązków Administratora danych oraz wykonania zobowiązań umownych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 i art. 9 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO). Mają Państwo w szczególności prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, a w przypadku pozyskiwania danych na podstawie zgody, prawo do żądania ich usunięcia, a  także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych możliwy jest kontakt pod adresem e-mail: iod@rawicz.eu. Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest na stronie: www.rodo.rawicz.pl.

 
 

 

 

 

Powiadom znajomego