Rawicz, dnia 14.12.2023 roku
SPIR.6220.30.2023.KG
                                                                                O B W I E S Z CZ E N I E NR 1/30/2023
                                                                              o w s z c z ę c i u p o s t ę p o w a n i a


Na podstawie art. 61 § 4 i 155 w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.), w związku z art. 87 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 roku, poz. 1094 ze zm.) zawiadamiam, że w dniu 05.12.2023 roku zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek Pani Katarzyny Kopciak- pełnomocnik firmy Elektrownia PV 85 Sp.z.o.o, ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa, o zmianę decyzji Burmistrza Gminy Rawicz z dnia 17.06.2020r. zn.
SPIR.6220.8.2020.KG o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na:

 
         Budowie elektrowni fotowoltaicznej na dz. o nr ewid. gruntu 1125 obręb Szymanowo, gmina Rawicz (proj. Szymanowo II)
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 10, zgodnie z art. 49 KPA, w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) - niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie na stronie
Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Rawiczu, oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Rawiczu oraz w pobliżu miejsca realizacji inwestycji (tablice Sołectwa Szymanowo).
          Informuję strony, którym przysługuje status strony o uprawnieniach wynikających z art. 10 KPA, polegających na prawie do czynnego udziału w każdym studium postępowania, w tym do składania wniosków dowodowych w postępowaniu wyjaśniającym.
Z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w siedzibie Urzędu, Wydział Strategii, Planowania i Rozwoju pokój 118, w godzinach urzędowania, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
           Zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 cytowanej ustawy oraz § 3 ust. 1 pkt 54 lit.b i § 3 ust.1 pkt 54a lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 roku r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz.U. z 2019 r., poz. 1839) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się po zaopiniowaniu z następującymi organami:
1. Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Poznaniu
2. Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Rawiczu
3. Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie Zarząd Zlewni w Lesznie

 


     Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi po uzyskaniu wymaganych uzgodnień oraz opinii zgodnie z art. 35 KPA do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
      Na podstawie art. 41 §1 KPA w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu.
      Zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny. Ponadto, informuję o zamieszczeniu w publicznie dostępnym wykazie – o wniosku w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla ww. przedsięwzięcia. Publicznie dostępny wykaz, w którym zamieszczone są dane o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie udostępniony jest w BIP-ie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz.

Zgodnie z art. 49 Kpa doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

 

                                                                                                  (-) z up. Burmistrza
                                                                                                   Małgorzata Łakomy
                                                                                             Naczelnik Wydziału Strategii,
                                                                                          Planowania i Rozwoju

Obwieszczenie opublikowano w dniu 14.12.2023 roku

sporządziła
Katarzyna Górczak
Tel 65 546 54 36

 

                                                                          Urząd Miejski Gminy Rawicz
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, tel. (65) 616 49 80, fax. (65) 546 41 67 umg@rawicz.eu | www.rawicz.pl.Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz przy ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz. Pani/a dane osobowe będną przetwarzane w celu realizacji prawnych obowiązków Administratora danych oraz wykonania zobowiązań umownych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 i art. 9 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO). Mają Państwo w szczególności prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, a w przypadku pozyskiwania danych na podstawie zgody, prawo do żądania ich usunięcia, a także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych możliwy jest kontakt pod adresem e-mail: iod@rawicz.eu. Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest na stronie: www.rodo.rawicz.pl.



Załączniki:

obwieszczeni Nr 1/30/2023 o wszczęciu postępowania
obwieszczeni Nr 1/30/2023 o wszczęciu postępowania