Rawicz, dnia 20.02.2024 r.

SPiR.6733.4.2024.AW
 
                                          O B W I E S Z C Z E N I E

 

Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) oraz art. 61 § 4, art. 10 § 1 i art. 28 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.)


                                                  z a w i a d a m i a m,

                         że zostało wszczęte postępowanie administracyjne

                                              na wniosek złożony przez 
                                                       Gminą Rawicz

                             w imieniu której i na rzecz działa pełnomocnik

                                                 Pani Kamila Malepszak

w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji pod nazwą  „budowa budynków komunalnych” na terenie działki nr ewid 1294/1 i części działki nr ewid. 1294/2 położonych w obrębie Rawicz, gm. Rawicz, rejon ul. Targowej
Za strony postępowania organ uznał inwestora, właścicieli działek o nr ewidencyjnych 1294/1 i 1294/2 obręb Rawicz, na których planowana jest inwestycja. 

W oparciu o art. 10 §1. Kodeksu postępowania administracyjnego organ obowiązany jest zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania administracyjnego. 

Stroną postępowania jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.

Przepis art. 53 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) stanowi, że o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz postanowieniach i decyzji kończącej postępowanie strony zawiadamia się w drodze obwieszczenia, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości. Inwestora oraz właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na których będą zlokalizowane inwestycje celu publicznego, zawiadamia się na piśmie.

Wniosek został przekazany do osoby uprawnionej, posiadającej uprawnienia urbanistyczne, który sporządzi projekt decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego.

Z wnioskiem oraz pozostałymi dokumentami zgromadzonymi w niniejszym postępowaniu strony mogą zapoznać się w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz w godzinach jego pracy.

Niniejsze obwieszczenie zamieszczone zostaje na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej urzędu.

                                         Z upoważnienia Burmistrza Gminy Rawicz

                                    Naczelnik Wydziały Strategii Planowania i Rozwoju

                                                         Małgorzata Łakomy

Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 20.02.2024 r.

Zdjęto w dniu ………….2024r.
 

 
 

sprawę prowadzi:

Agata Wycisk

awycisk@rawicz.eu

tel. 65 616 49 84 wew. 438

 

 

 

 



Załączniki:

OBWIESZCZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA_4