SPIR.6220.1.2024.KG                                           Rawicz, dnia 19.04.2024 r.

 

                                              Podanie informacji
                                        do publicznej wiadomości

 Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisko i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.),

                                                  informuję, że
Burmistrz Gminy Rawicz w dniu 15.04.2024 roku wydał decyzję zn. SPiR.6220.1.2024.KG o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na:

     Budowie elektrowni  słonecznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą 
          na dz. o nr ewid. gruntu 1125 obręb Szymanowo, gmina Rawicz
Z  przedmiotową decyzją oraz dokumentacja sprawy, w tym z opiniami:
·       opinią Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu z dnia 06.02.2024 r. zn. WOO-IV.4220.88.2024.SS.1 oraz 
·        opinią Dyrektora Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Lesznie z dnia 25.01.2024 roku zn.VS.ZZŚ.2.4901.14.2024.AS

można zapoznać w Wydziale Strategii, Planowania i Rozwoju Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, pok. 118, w poniedziałki od 8.00-15.00; wtorki - piątki od 7.00-14.00 lub kontaktować się z pracownikiem prowadzącym postępowanie (e-mail: k.gorczak@rawicz.eu; tel. 065 616 49 84 wew.436)
Treść przedmiotowej decyzji udostępnia się na okres 14 dni na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego  w Rawiczu od dnia 19.04.2024 roku (włącznie).
Niniejsza informacja zostaje podana do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz bip.rawicz.pl oraz wywieszenie na tablicach ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz i w miejscu realizacji inwestycji.
Informację o wydaniu decyzji udostępnia się w Biuletynie Informacji Publicznej w dniu 19.04.2024 roku
Treść decyzji udostępnia się w Biuletynie Informacji Publicznej w terminie: 19.04.2024 – 3.05.2024 roku (włącznie)

                                                                                   

                                                                              Burmistrz Gminy 

                                                                                     Rawicz
                                                                            (-) Grzegorz Kubik

                                        Urząd Miejski Gminy Rawicz
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, tel. (65) 616 49 80, fax. (65) 546 41 67
                                   umg@rawicz.eu | www.rawicz.pl
Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz przy ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz. Pani/a dane osobowe będną przetwarzane w celu realizacji prawnych obowiązków Administratora danych oraz wykonania zobowiązań umownych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 i art. 9 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO). Mają Państwo w szczególności prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, a w przypadku pozyskiwania danych na podstawie zgody, prawo do żądania ich usunięcia, a  także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych możliwy jest kontakt pod adresem e-mail: iod@rawicz.eu. Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest na stronie: www.rodo.rawicz.pl.



Załączniki:

DECYZJA. na bip.pdf