Miejsce załatwienia sprawy:

Wnioski należy składać w Biurze Obsługi Klienta

Wydział Finansowo-Budżetowy Zespół Podatków i Opłat Lokalnych

inspektor Beata Witczak, pokój 12, tel. 65 546 54 20

inspektor Agnieszka Bagińska, pokój nr 11, tel. 65 546 54 14

podinspektor Sonia Jurdeczka, pokój 12, tel. 65 546 54 20

Wymagane dokumenty:

  • wniosek o wydanie zaświadczenia
  • dowód uiszczenia opłaty (jeśli nie podlega zwolnieniu wynikającemu z ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej)

Opłaty: opłata skarbowa w wysokości 17,00 zł

wpłaty można dokonać w kasie Urzędu Miasta lub na konto nr 66 1560 0013 2885 7118 4000 0002

Czas oczekiwania: do 7 dni

Podstawa prawna: ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201)



Załączniki:

wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym