Miejsce załatwienia sprawy:

Wnioski należy składać w Biurze Obsługi Klienta

Wydział Finansowo-Budżetowy Zespół Podatków i Opłat Lokalnych

inspektor Beata Witczak, pokój 12, tel. 65 546 54 20

inspektor Agnieszka Bagińska, pokój nr 11, tel. 65 546 54 14


Wymagane dokumenty:

  • wniosek o wydanie zaświadczenia
  • dowód uiszczenia opłaty (jeśli nie podlega zwolnieniu wynikającemu z ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej)

Opłaty: opłata skarbowa w wysokości 17,00 zł

wpłaty można dokonać na konto Urzędu Miasta 
PKO Bank Polski S.A. 20 1020 4027 0000 1602 1525 1668

Czas oczekiwania: do 7 dni

Podstawa prawna: ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201)



Załączniki:

wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym