Urząd Miejski Gminy Rawicz


ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz


tel.: (+48) 65 546 54 00
fax: (+48) 65 546 41 67


email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/skrytka


NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

Program Pomocowy Gminy Rawicz

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

program pomocowy
Pragnąc pomóc rawickim przedsiębiorcom, którzy najmocniej zostali dotknięci ograniczeniami w usługach oraz handlu  oferujemy  możliwość skorzystania z:


  • odroczenia terminu płatności podatku (maksymalnie do 6 miesięcy);
  • rozłożenia zapłaty podatku na raty, (po określeniu liczby i wysokości rat - maksymalnie do końca 2020 r.);
  • ewentualnego umorzenia odsetek za zwłokę

 

Powyższe w szczególności dotyczy  przedsiębiorców prowadzących działalność ujętą w  rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r., Dz.U. z 2020 r. poz. 433,

Należą do nich między innymi działalność:

  • polegająca na przygotowaniu i podawaniu posiłków i napojów gościom siedzącym przy stołach oraz gościom dokonującym własnego wyboru potraw z wystawionego menu, spożywanych na miejscu;
  • związana ze sportem i rekreacją w szczególności: klubów tanecznych, siłowni, klubów fitness;
  • związana z prowadzeniem obiektów noclegowych turystycznych i miejsc krótkotrwałego zakwaterowania;

lub prowadzący handel detaliczny :

  • wyrobami tekstylnymi;
  • wyrobami odzieżowymi;
  • obuwiem i wyrobami skórzanymi;
  • meblami i sprzętem oświetleniowym;
  • sprzętem radiowo- telewizyjnym lub sprzętem gospodarstwa domowego;
  • artykułami piśmiennymi i księgarskimi;


Inne podmioty prowadzące działalność, które zostały dotknięte konsekwencjami epidemii, będą mogły również  ubiegać się o powyższe wsparcie.


Każdy złożony wniosek będzie rozpatrywany indywidualnie. 


Wraz z uzasadnionym wnioskiem o udzielenie ulgi podatkowej zgodnie z obowiązującymi obecnie przepisami przedsiębiorca powinien przedłożyć:

  • Oświadczenie o uzyskaniu lub nieuzyskaniu pomocy de minimis,
  • Formularz informacji przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  • Sprawozdania finansowe za okres 3 ostatnich lat obrotowych - zgodnie z przepisami o rachunkowości  (np. zestawienie przychodów, rozchodów),
  • Dokumenty finansowe za I kw. 2020 roku lub inne dokumenty obrazujące utratę płynności finansowej,


Wniosek można składać:

–    za pośrednictwem poczty tradycyjnej (Poczta Polska),

–    w formie elektronicznej poprzez skrzynkę podawczą EPUAP /umgrawicz/skrytka (posiadając konto),

–    z uwagi na zamknięcie Urzędu Miasta dla bezpośredniej obsługi klienta (do odwołania), złożenie wniosku może odbyć się również poprzez umieszczenie korespondencji w specjalnym pojemniku zlokalizowanym w pobliżu wejścia do urzędu


W razie dodatkowych pytań, Zespół Podatków i Opłat pozostaje do dyspozycji pod numerami telefonów:  (65) 546 54 14,  (65) 546 54 20,  (65) 546 54 55 .


Załączniki

Wniosek pdf, 174 kB metryczka
Wniosek docx, 18 kB metryczka

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij