W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

Burmistrz

Burmistrz Gminy Rawicz - Grzegorz Kubik

Sekretariat:
ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz
Telefon: (+48) 65 616 49 81
e-mail: g.kubik@rawicz.eu

 

Burmistrz przyjmuje interesantów w sprawie wniosków i skarg:
w poniedziałki od godziny 07:00
do ostatniego umówionego spotkania (nie krócej niż do godz. 17:00)
W innym terminie po wcześniejszym umówieniu spotkania.

 


Kompetencje Burmistrza

  1. Burmistrz wykonuje uchwały Rady i realizuje zadania Gminy określone w ustawach, porozumieniach zawartych z organami administracji rządowej i samorządowej, porozumieniach komunalnych i umowach zawartych z innymi podmiotami.
  2. Burmistrz wykonuje swoje zadania przy pomocy Urzędu, którego jest kierownikiem.
  3. Organizacje i zasady funkcjonowania Urzędu Gminy określa Regulamin Organizacyjny ustalony przez Burmistrza w formie zarządzenia.
  4. Opracowywanie i przedstawianie Radzie spraw, o których stanowi Rada oraz przygotowywanie uchwał w tych sprawach.
  5. Przedkładanie wniosków o zwołanie sesji Rady.
  6. Wykonywanie uchwał Rady.
  7. Określanie sposobu wykonywania uchwał.
  8. Ustalanie projektu budżetu.
  9. Gospodarowanie mieniem gminnym.
  10. Zaciąganie zobowiązań w celu wykonywania uchwal Rady i swych ustawowych kompetencji, do wysokości ustalonej przez Radę.
  11. Podejmowanie decyzji o wydatkach koniecznych, a nie uwzględnionych w budżecie.
  12. Rozstrzyganie o wystąpieniu na drogę sądową w sprawach związanych z gospodarowaniem mieniem komunalnym.
  13. Powoływanie komisji przetargowych, dokonujących wyboru ofert w postępowaniach o zamówienia publiczne.
  14. Podejmowanie decyzji w sprawie zatrudniania i zwalniania kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
  15. Udzielanie pełnomocnictw do zarządzania gminnymi jednostkami organizacyjnymi.

Powiadom znajomego