Deklaracja dostępności
Zamieszczone na stronie głównej Biuletynu Informacji Publicznej informacje, w postaci artykułów lub załączników, nie są dostępne cyfrowo w całości: zostały opublikowane przed 2018-09-23 lub nie są wykorzystywane do realizacji bieżących zadań na stronie głównej Biuletynu Informacji Publicznej informacje, w postaci artykułów lub załączników, nie są dostępne cyfrowo w całości: zostały opublikowane przed 2018-09-23 lub nie są wykorzystywane do realizacji bieżących zadań.
Link do dokumentu z analizą o nadmiernym obciążeniu: https://bip.rawicz.pl/deklaracja-dostepnosciData sporządzenia Deklaracji Dostępności: 2020-04-22Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-18Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-03-25Osoba odpowiedzialna za treść Deklaracji: Janusz PieprzykDeklarację sporządzono na podstawie: wlasnaNazwa podmiotu zewnętrznego, który przeprowadził badanie dostępności: --------------Imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za kontakt w sprawie niedostępności: Janusz PieprzykAdres poczty elektronicznej osoby kontaktowej: bip@rawicz.euNumer telefonu do osoby kontaktowej: 65 616 49 88 wew. 41Opis procedury wnioskowo-skargowej:Każdy ma prawo:
zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Organ nadzorujący: Burmistrz Gminy Rawicz
Adres: Urząd Miejski Gminy Rawicz
63-900 Rawicz
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21
E-mail: umg@rawicz.pl
Telefon: 65 616 49 80
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Informacje dodatkowe
Inne informacje i oświadczenia
nie dotyczy
Budynek: Urząd Miejski Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz
Do budynku prowadzi jedno wejście od ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego. Do wejścia prowadzą schody. Dla osób z niepełnosprawnościami ruchu od strony parkingu zamontowana została winda, którą interesanci mogą dostać się na parter budynku do strefy obsługi. W celu załatwienia sprawy z danego Wydziału lub Biura przywoływana jest osoba odpowiedzialna i sprawa załatwiana jest w specjalnie wydzielonej przestrzeni na parterze budynku.
W budynku jest winda.
Na parkingu przy budynku wyznaczono miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku są dwie pętle indukcyjne: jedna na stałe zamontowana w Biurze Obsługi Klienta i druga, przenośna wykorzystywana w razie potrzeby podczas spotkań na Sali sesyjnej.
W budynku na każdej kondygnacji zamontowany jest plan tyflograficzny. Oznaczenia wszystkich pomieszczeń są w alfabecie Braille’a.
Budynek: Urząd Miejski Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 19, 63-900 Rawicz
Do budynku prowadzi jedno wejście od ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego). Do wejścia prowadzą schody oraz platforma dla niepełnosprawnych.
Na parkingu przy budynku wyznaczono miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku jest przenośna pętla indukcyjna.
Przy wejściu do budynku zamontowany jest plan tyflograficzny. Oznaczenia wszystkich pomieszczeń są w alfabecie Braille’a.