IT.3410-48/06 Ogłoszenie o wszczęciu postępowania
I. ZAMAWIAJĄCY Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, 63 - 900 Rawicz, ul. Piłsudskiego 21 tel.(0-65) 546-54-00, fax (065) 546-41-67
II. UPRAWNIENI DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI: w zakresie procedury przetargowej Sławomir Figisiak tel. (065) 546-54-04, Magdalena Pietrzyk tel. (065) 546-76-67, w zakresie przedmiotu zamówienia, Grażyna Buszewicz tel. (065) 546-54-10 od 8.00 do 13.00. E-mail: umg@rawicz.pl, fax: (065)546-41-67
III. RODZAJ ZAMÓWIENIA: dostawa
IV. TRYB POSTĘPOWANIA: przetarg nieograniczony
V. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zakup tonerów, papieru kserograficznego oraz innych asortymentów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz na 2007 rok.
VI. KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena
VII. TERMIN WYKONANIA: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2007 roku
VIII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: oferty należy złożyć do dnia 3 stycznia 2007 r. do godz. 10.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, 63-900 Rawicz ul. Piłsudskiego 21
UWAGA:
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani otrzymaniem wiadomości o ewentualnych modyfikacjach specyfikacji prosimy przesłać na adres przetargi@umg.rawicz.pl maila informującego o fakcie pobrania specyfikacji wraz z własnymi danymi adresowymi.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Podmiot ogłaszający:
Burmistrz Gminy Rawicz 63-900 Rawicz
ul. Piłsudskiego 21
tel.(0-65) 546-54-00
REGON 000526950
NIP 699-001-01-17
Wprowadził dane: Magdalena Pietrzyk
Opowiedzialny za treść: Magdalena Pietrzyk
Data utworzenia: 20-12-2006