W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

Elektroniczna Skrzynka Podawcza (EPUAP)

E-Doręczenia

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

IT.3410-37/08

1.        Przedmiotem zamówienia jest zakup tonerów, papieru kserograficznego oraz innych asortymentów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz w I półroczu 2009 roku, według asortymentów i w ilościach wskazanych w kalkulacji ceny ofertowej- opis przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji.

 

2.        Zamawiający zastrzega możliwość złożenia zamówienia na kwotę nieprzekraczającą 10% wartości zamówienia określonego w tabeli na inny asortyment materiałów biurowych nieprzewidziany w kalkulacji lub na ten sam asortyment według cen jednostkowych zaproponowanych w kalkulacji a niezbędny Zamawiającemu w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze z tytułu nie złożenia przez Zamawiającego w/wym. zamówienia.

 

3.        Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę atramenty, tonery, taśmy powinny być wyprodukowane przez producenta urządzenia, do którego będą używane, fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Nie mogą to być materiały po naprawie, regeneracji, renowacji itp.

 

4.        Ceny materiałów biurowych podane przez Wykonawcę w ofercie nie mogą ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.

 

5.        Dostawa materiałów biurowych będzie następowała raz na kwartał. Wykonawca dokona pierwszej dostawy w terminie do 2 tygodni od dnia podpisania umowy, natomiast druga dostawa powinna nastąpić do 14 kwietnia 2009 roku z możliwością zgłaszania dostaw w terminach dodatkowych, uwarunkowanych bieżącymi potrzebami Zamawiającego.

TERMINY REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

I KWARTAŁ –  do 2 tygodni od dnia podpisania umowy,

II KWRATAŁ – do 14 kwietnia 2009 roku,

 

6.        Transport do siedziby Zamawiającego niezbędny do wykonania zamówienia wykonawca zapewnia na swój koszt.

 

7.        Wykonawca dostarczy materiały biurowe do siedziby Zamawiającego tj. do Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz do pokoju 115 lub innego pomieszczenia wskazanego przez osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego.

 

UWAGA:
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani otrzymaniem wiadomości o ewentualnych modyfikacjach specyfikacji prosimy przesłać na adres
przetargi@rawicz.pl  maila informującego o fakcie pobrania specyfikacji  wraz z własnymi danymi adresowymi (ulica, kod pocztowy, miejscowość) , nazwa firmy  oraz numer telefonu i telefaksu .

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Podmiot ogłaszający:
Burmistrz Gminy Rawicz 63-900 Rawicz
ul. Piłsudskiego 21
tel.(0-65) 546-54-00
REGON 411050729
NIP 699-187-10-57
Wprowadził dane: Magdalena Pietrzyk 
Opowiedzialny za treść: Magdalena Pietrzyk  
Data utworzenia: 30-12-2008

 

Załączniki

Powiadom znajomego