W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI PONIŻEJ 60.000 EURO

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać w siedzibie zamawiającego tj. ZWiK w Rawiczu ul. Półwiejska 20 pok. 11 w godz. 7.00 – 15.00 lub po złożeniu zamówienia drogą pocztową.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych lub częściowych.
Termin wykonania do dnia 30.12.2005 roku.
Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami P. Krzysztof Walkowiak tel. 065-546-76-55 oraz p. Radosław Stępień tel. 065-546-76-49,  w godz. 7.00 -15.00.
W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy:
 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 i 2 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku oraz SIWZ.
Wadium nie jest pobierane.
Kryteria oceny ofert:
1.Cena                                     100 %,
Oferty należy składać do dnia 07.12.2005r. do godz. 11.30 w ZWiK w Rawiczu ul. Półwiejska 20 pok. 3.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.12.2005r. o godz. 12.00 w ZWiK w Rawiczu ul. Półwiejska 20 pok. 08.
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.

 ------------------------------------------------------------------------------------------------
Podmiot ogłaszający:
Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Rawiczu
ul. Półwiejska 20
tel. 065-546-10-59
fax. 065-546-70-04
Opowiedzialny za treść: Radosław Stępień
Wprowadził dane: Karol Zawieja
Data utworzenia: 22-11-2005
Data udostępnienia: 22-11-2005

Powiadom znajomego