W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

adres do e-Doręczeń: AE:PL-63826-46380-UDFUB-23

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

ZAWIADOMIENIE o wszczęciu postępowania GGPPiOŚ 7624-25/09

Rawicz, dn. 19.06.2009 r.
                                                                                                                   

 

GGPPiOŚ 7624-25/09

      Z A W I A D O M I E N I E

       o   w s z c z ę c i u  p o s t ę p o w a n i a


        Na podstawie  art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o  udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz  o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2008 r. Nr 189 poz. 1227)  oraz art. 49 i art. 61 § 4 KPA Wydział Gospodarki Gruntami, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska zawiadamia, że w dniu 10.06.2009 r.  zostało wszczęte postępowanie administracyjne  w związku z wnioskiem Pana Janusza Dynowskiego przedstawiciela firmy „TECHSAN” -Pracowania Projektowa  Inwestycji Komunalnych, Wrocław, ul. Sudecka 78/10 działającego w imieniu i na rzecz Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na:  „Przebudowie ulicy Konopnickiej w Rawiczu wraz z odwodnieniem”
      Zgodnie z art. 10 § 1 KPA organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im           wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
      Zgodnie z art. 28 KPA stroną jest każdy, czyjego interesu lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.
Strony mogą zapoznawać się z dokumentacją sprawy w tutejszym Wydziale Gospodarki Gruntami, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, pokój 118 tel. 065 546-54-36 w godzinach pracy Urzędu tj.: w poniedziałki w godz. 8-16, w pozostałe dni w godz. 7-15.

........................................................................................

Podmiot ogłaszający: Burmistrz Gminy Rawicz
63-900 Rawicz ul. Piłsudskiego 21
tel.(0-65) 546-54-00
REGON 000526950
NIP 699-001-01-17
Wprowadził dane: Katarzyna Górczak
Opowiedzialny za treść: Katarzyna Górczak
Data utworzenia: 2009-06-19
Data udostępnienia: 2009-06-19

Powiadom znajomego