W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

OGŁOSZENIE GGPPiOŚ.6220.15.2012.KG

 

Rawicz, dn. 17.09.2012 roku

GGPPiOŚ.6220.15.2012.KG

O G Ł O S Z E N I E

Na podstawie art. 33 ust. 1  ustawy ustawy z dnia 3 października 2008 roku o  udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz  o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2008 r. Nr 189 poz. 1227 ze zm.)  Urząd Miejski Gminy Rawicz – Wydział Gospodarki Gruntami, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska  informuje o:wszczęciu postępowania  w sprawie  decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach  oraz o przystąpieniu  do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko  dla przedsięwzięcia:Budowie 4 kurników o łącznej obsadzie 2150, 4 DJP wraz z obiektami pomocniczymi na terenie Fermy Drobiu Bartosz Lipowczyk  w miejscowości Łaszczyn  nr 78 (gmina Rawicz, województwo wielkopolskie)
1. Postępowanie prowadzone jest na wniosek: Państwa Agnieszki,  Bartosza Lipowczyk, zam. ul. 30-lecia PRL 21, 63-900 Rawicz
2. Organem właściwym do wydania decyzji jest: Burmistrz Gminy Rawicz,
3. Organami właściwymi  do dokonania uzgodnienia w sprawie przed wydaniem decyzji są: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Państwowy
   Powiatowy Inspektor Sanitarny w Rawiczu.
4. Informacje o wniosku i raporcie umieszczono w publicznie  dostępnym wykazie danych o dokumentach  prowadzonym przez Urząd Miejski Gminy Rawicz
5. Informuje się o:
-   możliwości zapoznania się z niezbędną  dokumentacją sprawy w tut. Urzędzie Miejskim
    Wydział Gospodarki Gruntami, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska, ul.
    Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz pokój 118 tel. 065 546-54-36  w godzinach pracy Urzędu
    tj.: w poniedziałki w godz. 8-16, w pozostałe dni w godz. 7-15.
-   możliwości składania  przez zainteresowanych   wniosków i  uwag odnośnie planowanego
    przedsięwzięcia. Uwagi i wnioski  można składać w  terminie od  20.09.2012 r.-11.10.2012 roku
    w formie pisemnej, ustnej na adres podany wyżej  i elektronicznej   umg@rawicz.pl.
6. Uwagi i wnioski  będą rozpatrzone przez Burmistrza gminy Rawicz  przed wydaniem decyzji

 

.....................................................

Podmiot ogłaszający:
Burmistrz Gminy Rawicz
63-900 Rawicz ul. Piłsudskiego 21
tel.(0-65) 546-54-00
REGON 000526950
NIP 699-001-01-17
Wprowadził dane: Katarzyna Górczak
Opowiedzialny za treść: Katarzyna Górczak
Data utworzenia: 2012-09-20


 

Powiadom znajomego