W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

OGŁOSZENIE GGPPiOŚ.6220.11.2012.KG

B u r m i s t r z
Gminy Rawicz

Rawicz, dn. 02.10.2012 roku

GGPPiOŚ.6220.11.2012.KG

 

OGŁOSZENIE

Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2008 r. Nr 189 poz. 1227) Urząd Miejski Gminy Rawicz – Wydział Gospodarki Gruntami, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska informuje o:

wszczęciu postępowania w sprawie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na: Budowie przetwórni jaj na działkach nr 205, 102/6, 204/1 i 204/2 w miejscowości Żylice (powiat rawicki, województwo wielkopolskie)
1. Postępowanie prowadzone jest na wniosek: Ferm Drobiu WOŹNIAK Sp.z.o.o. Grupa Producentów Rolnych Żylice 35A, 63-900 Rawicz
2. Organem właściwym do wydania decyzji jest: Burmistrz Gminy Rawicz,
3. Organami właściwymi do dokonania uzgodnienia w sprawie przed wydaniem decyzji są: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Rawiczu.
4. Informacje o wniosku i raporcie umieszczono w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach prowadzonym przez Urząd Miejski Gminy Rawicz
5. Informuje się o: - możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy w tut. Urzędzie Miejskim Wydział Gospodarki Gruntami, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz pokój 118 tel. 065 546-54-36 w godzinach pracy Urzędu tj.: w poniedziałki w godz. 8-16, w pozostałe dni w godz. 7-15. - możliwości składania przez zainteresowanych wniosków i uwag odnośnie planowanego przedsięwzięcia. Uwagi i wnioski można składać w terminie od 04.10.2012 roku- 25.10.2012 roku w formie pisemnej, ustnej na adres podany wyżej i elektronicznej umg@rawicz.pl.
6. Uwagi i wnioski będą rozpatrzone przez Burmistrza gminy Rawicz przed wydaniem decyzji.

 

Powiadom znajomego