W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

Obwieszczenie GGPPiOŚ.6220.15.2013.KG

Burmistrz
Gminy Rawicz

Rawicz, dn. 24.09.2013 roku

GGPPiOŚ.6220.15.2013.KG

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2008 r. Nr 189 poz. 1227 ze zm.) Urząd Miejski Gminy Rawicz - Wydział Gospodarki Gruntami, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska informuje o:
wszczęciu postępowania w sprawie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przystąpieniu  do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko dla przedsięwzięcia:

Budowa farmy wiatrowej  złożonej z 4 turbin o mocy maksymalnej do 12 MW
wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ok. Słupi Kapitulnej
(gm. Rawicz, powiat rawicki, woj. wielkopolskie).

1. Postępowanie prowadzone jest na wniosek spółki komandytowej SIMA Sp. z.o.o. sp.k. reprezentowaną przez komplementariusza - SIMA sp. z.o.o., reprezentowanego przez Prezesa Zarządu Pana Andrzeja Piechowiaka
2. Organem właściwym do wydania decyzji jest: Burmistrz Gminy Rawicz,
3. Organami właściwymi  do dokonania uzgodnienia w sprawie przed wydaniem decyzji są: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Rawiczu.
4. Informacje o wniosku i raporcie umieszczono w publicznie  dostępnym wykazie danych o dokumentach  prowadzonym przez Urząd Miejski Gminy Rawicz na stronie:
5. Informuje się o:
- możliwości zapoznania się z niezbędną  dokumentacją sprawy w tut. Urzędzie Miejskim
Wydział Gospodarki Gruntami, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska, ul.
Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz pokój 118 tel. 065 546-54-36  w godzinach pracy Urzędu
tj.: w poniedziałki w godz. 8-16, w pozostałe dni w godz. 7-15.
- możliwości składania  przez zainteresowanych   wniosków i  uwag odnośnie planowanego
przedsięwzięcia. Uwagi i wnioski można składać w terminie od 27.09.2013 - 18.10.2013 roku
roku w formie pisemnej, ustnej na adres podany wyżej i elektronicznej umg@rawicz.pl.
6. Uwagi i wnioski będą rozpatrzone przez Burmistrza gminy Rawicz przed wydaniem decyzji.

----------------------------------
Podmiot ogłaszający:
Burmistrz Gminy Rawicz 
63-900 Rawicz

ul. Piłsudskiego 21
tel.(0-65) 546-54-00
REGON 000526950
NIP 699-001-01-17
Wprowadził dane: Patryk Łagódka
Odpowiedzialny za treść: Katarzyna Górczak
Data utworzenia: 24.09.2013
Data udostępnienia: 27.09.2013

Powiadom znajomego