W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

Obwieszczenie GGPPiOŚ.6733.24.2014

BURMISTRZ
Gminy Rawicz


Rawicz, dnia 07.08.2014r.


GGPPiOŚ. 6733.24.2014

OBWIESZCZENIE
o zakończeniu postępowania

Na podstawie art. 10 § 1. i art.49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. 2013, poz. 267 ze zmianami) oraz art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. 2012, poz. 647 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam, że zostało zakończone postępowanie dowodowe prowadzone z wniosku firmy Budlok sp. z o.o. S.K. w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na

budowie kontenerowej stacji transformatorowej dla farmy fotowoltaicznej
na działkach o nr ewidencyjnych gruntu: 80, 81, 82, 83, 84, 88, 91 i 93
- obręb Szymanowo, gm. Rawicz, powiat rawicki.

Jednocześnie zawiadamiam, że w toku prowadzonego postępowania projekt decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego został uzgodniony:
 - w zakresie melioracji wodnych - przez Marszałka Województwa Wielkopolskiego postanowieniem zn: DR-IV.7637.3727.2014 z dnia 16 lipca 2014r.,
 - w zakresie ochrony gruntów rolnych - przez Starostę Rawickiego postanowieniem zn: GN 6124.174.2014 z dnia 22 lipca 2014r.,
 - w zakresie obszarów przyległych do pasa drogowego - przez Naczelnika Wydziału Inwestycyjno - Technicznego w miejscu pismem z dnia 21 lipca 2014r.

W związku z powyższym informuję o uprawnieniach wszystkich stron postępowania, wynikających z art. 10 k.p.a., do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium, poprzez możliwość zapoznania się z aktami sprawy, a także wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, co do zebranych materiałów oraz zgłoszonych żądań.

Z aktami sprawy strony mogą zapoznać się w Wydziale Gospodarki Gruntami, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz (pok. 119, I piętro), w godzinach pracy urzędu, tj. w poniedziałek od godz. 8:00 do 16:00, w pozostałe dni od godz. 7:00 do 15:00, w terminie do dnia 26 sierpnia 2014r. Po tym terminie zostanie wydana decyzja.

Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie bądź doręczenie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

 

BURMISTRZ
Tadeusz Pawłowski

 

----------------------------------
Podmiot ogłaszający:
Burmistrz Gminy Rawicz
63-900 Rawicz
ul. Piłsudskiego 21
tel.(0-65) 546-54-00
REGON 000526950
NIP 699-001-01-17
Wprowadził dane: Katarzyna Staśkiewicz
Opowiedzialny za treść: Marzena Rapior
Data utworzenia: 07-08-2014
Data udostępnienia: 08-08-2014

 

Powiadom znajomego