W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

ogłoszenie o zamówieniu nr DT/361-9/2006

I.                    ZAMAWIAJĄCY  

 

ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH

63 - 900 Rawicz

ul. Winary 4 b

woj. wielkopolskie

tel.(0-65) 546-27-21, fax (065)  546-27-17

zec_rawicz @poczta.onet.

 

zawiadamia  o zamówieniu  na:

 

BIEŻĄCA OBSŁUGA - WYKONYWANIE REMONTÓW W ZAKRESIE PRAC INSTALACYJNYCH ELEKTRYCZNYCH W OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH

 

Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami   w zakresie procedury przetargowej

  • Rafał Korytowski                                     -              tel.(065) 546-27-62,

w zakresie przedmiotu zamówienia

  • Tomasz  Żyto                          -              tel.(065) 546-26-35,

 

II. TRYB ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony na podstawie art.  39-46 w związku z art. 10 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zmianami).

 

III. WARUNKI UZYSKANIA SIWZ

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w kwocie 10.00 PLN osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, oraz dalsze informacje można uzyskać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Winary 4 b w Rawiczu  w godz. 8.00-14.00 do dnia składania ofert .

Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest SIWZ –  http://bip-archiwum.rawicz.pl

      

IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Przedmiotem zamówienia są roboty instalacyjne elektryczne – bieżąca obsługa, usuwanie awarii wykonywanie remontów w obiektach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu- budynki mieszkalne

 

CPV:    45.31.51.00-9

 

 

 

V. INFORMACJA O SKŁADANIU OFERT

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

 

VI. TERMIN WYKONANIA  :   01.01.2007 do 31.12.2007.

  

VII OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:

- spełniają  warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29.01. 2004 roku Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy tj.

- wykażą, że są  ubezpieczeni  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

- sporządzenia i załączenia do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot  zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat co najmniej trzy wykonane roboty z branży instalacyjnej elektrycznej o wartości nie niższej niż 10 000,00 zł brutto  każda. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające. że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające. że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie.

- sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych

przez nich czynności. Wymagane jest dysponowanie osobą  posiadającą uprawnienia budowlane  do kierowania robotami instalacyjnymi elektrycznymi oraz uprawnieniami kontrolno-pomiarowymi. W przypadku posługiwania się osobami trzecimi z których pomocą będą wykonywane  zamówienia – zobowiązania tej osoby  do współpracy z oferentem W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie/ co najmniej jeden wykonawca,

W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa wyżej  Zamawiający żąda do złożenia przez Wykonawcę , w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących  dokumentów:

 

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z określeniem zakresu działalności i wskazaniem osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłatami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3. Aktualna polisa ubezpieczeniowa odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorstwa z tytułu prowadzonej działalności obejmującej okres realizacji zamówienia lub wypełnione oświadczenie o kontynuacji ubezpieczenia przez okres realizacji zamówienia

 

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów szczegółowo określonych w SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg  formuły „spełnia -  nie spełnia”  na podstawie analizy  załączonych dokumentów. 

 

VIII INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:                             500,00 PLN (pięćset złotych)

 

 

IX. KRYTERIA OCENY I ICH ZNACZENIE :                    Najniższa cena  

 

X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:

 

Oferty należy złożyć do dnia 17 listopada 2006 roku do godz. 8:00 w sekretariacie Zakładu Usług Komunalnych

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Rawicz ul. Winiary 4 b w dniu 17 listopada  o godz. 8.30  w siedzibie zamawiającego

 

XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

XII. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
  • postępowanie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów.
  • zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91c.   ustawy.

Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu

ul. Winary 4b 63-900 Rawicz

tel.(065) 545 28 66

REGON  410035700

NIP  699-000-63-57

Wprowadził dane : Rafał Korytowski

Odpowiedzialny za treść: Rafał Korytowski

Data utworzenia: 2006-11-07

Data udostępnienia: 2006-11-07

 

 

Załączniki

Powiadom znajomego