W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

ogłoszenie o zamówieniu nr DT/361-12/2006

I.                    ZAMAWIAJĄCY  

 

ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH

63 - 900 Rawicz

ul. Winary 4 b

woj. wielkopolskie

tel.(0-65) 546-27-21, fax (065)  546-27-17

zec_rawicz @poczta.onet.

 

zawiadamia  o zamówieniu  na:

 

Wykonanie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości zarządzanych przez Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu

 

Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami   w zakresie procedury przetargowej

  • Rafał Korytowski                                     -              tel.(065) 546-27-62,

w zakresie przedmiotu zamówienia

  • Tomasz  Żyto                          -              tel.(065) 546-26-35,

 

II. TRYB ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony na podstawie art.  39-46 w związku z art. 10 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zmianami).

 

III. WARUNKI UZYSKANIA SIWZ

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w kwocie 10.00 PLN osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, oraz dalsze informacje można uzyskać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Winary 4 b w Rawiczu  w godz. 8.00-14.00 do dnia składania ofert .

Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest SIWZ –  http://bip-archiwum.rawicz.pl

      

IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Wykonanie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości zarządzanych przez Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu

 

Kod CPV –  90.12.12.00, 90.12.13.10, 90.12.13.20

 

V. INFORMACJA O SKŁADANIU OFERT

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

 

VI. TERMIN WYKONANIA  :   01.01.2007 do 30.04.2007.

  

VII OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:

- spełniają  warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29.01. 2004 roku Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy tj.

- wykażą, że są  ubezpieczeni  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

-  sporządzą wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń  jakie posiada wykonawca

 

W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa wyżej  Zamawiający żąda do złożenia przez Wykonawcę , w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących  dokumentów:

 

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z określeniem zakresu działalności i wskazaniem osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłatami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3. Aktualna polisa ubezpieczeniowa odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorstwa z tytułu prowadzonej działalności obejmującej okres realizacji zamówienia lub wypełnione oświadczenie o kontynuacji ubezpieczenia przez okres realizacji zamówienia

 

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów szczegółowo określonych w SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg  formuły „spełnia -  nie spełnia”  na podstawie analizy  załączonych dokumentów. 

 

VIII INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:                             1 000,00 PLN (jeden tysiąc złotych)

 

 

IX. KRYTERIA OCENY I ICH ZNACZENIE :                    najniższa cena  

 

X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:

 

Oferty należy złożyć do dnia 07 grudnia 2006 roku do godz. 8:00 w sekretariacie Zakładu Usług Komunalnych

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Rawicz ul. Winiary 4 b w dniu 07 grudnia  o godz. 8.30  w siedzibie zamawiającego

 

XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

XII. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
  • postępowanie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów.
  • zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91c.   ustawy.

 

 

WYWIESZONO - 2006 - 11 – 27

ZDJĘTO.......................................                                                                        ------------------------------------------------             

                                                                                                                                             (podpis)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Podmiot ogłaszający:

Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu

ul. Winary 4b 63-900 Rawicz

tel.(065) 545 28 66

REGON  410035700

NIP  699-000-63-57

Wprowadził dane : Rafał Korytowski

Odpowiedzialny za treść: Rafał Korytowski

Data utworzenia: 2006-11-27

Data udostępnienia: 2006-11-27

Załączniki

Powiadom znajomego