przetarg nieograniczony DT/361-1/07
I. ZAMAWIAJĄCY ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH 63 - 900 Rawicz ul. Winary 4 b woj. wielkopolskie tel.(0-65) 546-27-21, fax (065) 546-27-17 zec_rawicz @poczta.onet. zawiadamia o zamówieniu na: „SUKCESYWNA DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO SORTYMENTU MIAŁ II A TYP 32.1 KLASA 22/18/06 W ILOŚCI 3600 TON +/- 20 % LOCO STACJA PKP RAWICZ GŁ - TRANSPORT KOLEJOWY” . ” Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami w zakresie procedury przetargowej • Rafał Korytowski - tel.(065) 546-27-62, w zakresie przedmiotu zamówienia • Łucjan Grześkowiak - tel.(065) 546-27-60, II. TRYB ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 w związku z art. 10 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zmianami). III. WARUNKI UZYSKANIA SIWZ Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w kwocie 0.00 PLN osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, oraz dalsze informacje można uzyskać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Winary 4 b w Rawiczu w godz. 8.00-14.00 do dnia składania ofert . Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest SIWZ – http://bip-archiwum.rawicz.pl IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiot niniejszej postępowania obejmuje sprzedaż węgla o parametrach spełniający wymagania klasy 22/18/06 oraz jego transport do Zamawiającego w ilości 3 600 Mg . ± 20%. Dostawy zgodnie z załączonym harmonogramem dostaw. Z przyczyn organizacyjnych dostawy realizowane będą wyłącznie transportem kolejowym loco stacja PKP Rawicz Gł Parametry jakościowe węgla miał II A typu 32.1 odniesionych do stanu roboczego: Typ węgla 32.1 wartość opałowa nie niższa niż : 22 000 kJ/kg, zawartość popiołu nie więcej niż: 18 % zawartość siarki całkowitej nie wyższa niż: 0,6 % zawartość wilgoci nie wyższa niż: 11% spiekalność określona liczbą Rogi nie wyższa niż 20 skład frakcyjny 0-3 (30%), 3-10 (50%), 10-20 (20%) zawartość części lotnych nie mniej niż: 28 % CPV: 10.11.00.00.-7 V. INFORMACJA O SKŁADANIU OFERT Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. VI. TERMIN WYKONANIA : 20.12.2007 do 30.11.2008. VII OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01. 2004 roku Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy tj. - wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wykaże, że w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw odpowiadających wielkością przedmiotowemu zamówieniu a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że dostawy i zostały wykonane należycie warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykonał co najmniej 2 dostawy odpowiadające zakresem ilościowym przedmiotowemu zamówieniu W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa wyżej Zamawiający żąda do złożenia przez Wykonawcę , w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z określe-niem zakresu działalności i wskazaniem osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub admini-stracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustaAktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania de-cyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłatami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Polisa lub innego dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od kwoty nie mniejszej niż 200 000 zł ( dwieście tysięcy złotych ) bez względu na rodzaj szkód (deliktowe i kontraktowe). W przypadku braku takiego ubezpieczenia dopuszczalne jest złożenie oświadczenia następującej treści: „Oświadczam, że w przypadku gdy moja firma zostanie wybrana w przetargu DT/361-1/07 na dostawę węgla, to zobowiązuję się przed zawarciem umowy dostarczyć zamawiającemu aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej od kwoty nie niższej niż200 000 zł ( dwieście tysięcy złotych ) bez względu na rodzaj szkód (deliktowe i kontraktowe) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów szczegółowo określonych w SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły „spełnia - nie spełnia” na podstawie analizy załączonych dokumentów. VIII INFORMACJA NA TEMAT WADIUM: 15 000,00 PLN IX. KRYTERIA OCENY I ICH ZNACZENIE : Najniższa cena X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT: Oferty należy złożyć do dnia 22 października 2007 roku do godz. 8:00 w sekretariacie Zakładu Usług Komunalnych Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Rawicz ul. Winiary 4 b w dniu 22 października o godz. 8.30 w siedzibie za-mawiającego XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert. XII. POSTANOWIENIA OGÓLNE • zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. • postępowanie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów. • zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91c. ustawy. Podmiot ogłaszający: Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu ul. Winary 4b 63-900 Rawicz tel.(065) 545 28 66 REGON 410035700 NIP 699-000-63-57 Wprowadził dane : Rafał Korytowski Odpowiedzialny za treść: Rafał Korytowski Data utworzenia: 2007-09-05 Data udostępnienia: 2007-09-05