W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

Przetarg nieograniczony DT/361-04/07

I.                    ZAMAWIAJĄCY  

 

 

ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH

63 - 900 Rawicz

ul. Winary 4 b

woj. wielkopolskie

tel.(0-65) 546-27-21, fax (065)  546-27-17

zec_rawicz @poczta.onet.

 

 

zawiadamia  o zamówieniu  na:

 

„SUKCESYWNA DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO SORTYMENTU MIAŁ II A TYP 32.1 KLASA 22/18/06     W ILOŚCI 1740 TON +/- 15 % LOCO STACJA PKP

 RAWICZ GŁ - TRANSPORT KOLEJOWY” .

 

 

Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami   w zakresie procedury przetargowej

  • Rafał Korytowski                                     -              tel.(065) 546-27-62,

w zakresie przedmiotu zamówienia

  • Łucjan Grześkowiak                               -              tel.(065) 546-27-60,

 

II. TRYB ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony na podstawie art.  39-46 w związku z art. 10 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zmianami).

 

III. WARUNKI UZYSKANIA SIWZ

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w kwocie 0.00 PLN osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, oraz dalsze informacje można uzyskać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Winary 4 b w Rawiczu  w godz. 8.00-14.00 do dnia składania ofert .

Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest SIWZ –  http://bip-archiwum.rawicz.pl

      

IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Przedmiot niniejszej postępowania obejmuje sprzedaż węgla o parametrach spełniający wymagania klasy 22/18/06  oraz jego transport do Zamawiającego w ilości 1740 Mg . ± 15%. Dostawy zgodnie z załączonym harmonogramem dostaw. Z przyczyn organizacyjnych dostawy realizowane będą wyłącznie transportem kolejowym loco stacja PKP Rawicz Gł

   Parametry jakościowe węgla miał II A typu 32.1 odniesionych do stanu roboczego:

                Typ węgla                            32.1

                wartość opałowa nie niższa niż :                      22 000 kJ/kg,

                zawartość popiołu nie więcej niż:                     18 %

                zawartość siarki całkowitej nie wyższa niż:     0,6 %

                zawartość wilgoci nie wyższa niż:                    11%

spiekalność określona liczbą Rogi nie wyższa niż 20

                skład frakcyjny  0-3 (30%), 3-10 (50%), 10-20 (20%)

                zawartość części lotnych nie mniej niż:           28 %

 

CPV:    10.11.00.00.-7

 

V. INFORMACJA O SKŁADANIU OFERT

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

 

VI. TERMIN WYKONANIA  :   25.01.2007 do 30.04.2008.

  

VII OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:

- spełniają  warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29.01. 2004 roku Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy tj.

- wykażą, że są  ubezpieczeni  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

- wykaże, że w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał dostawy odpowiadające swoim rodzajem  dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia.

Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw odpowiadających wielkością przedmiotowemu zamówieniu a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że dostawy i zostały wykonane należycie warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykonał co najmniej 2 dostawy odpowiadające  zakresem ilościowym przedmiotowemu zamówieniu

 

W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa wyżej  Zamawiający żąda do złożenia przez Wykonawcę , w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących  dokumentów:

 

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z określeniem zakresu działalności i wskazaniem osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłatami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3. Polisa lub innego dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od kwoty nie mniejszej niż 200 000 zł ( dwieście tysięcy złotych ) bez względu na rodzaj szkód (deliktowe i kontraktowe). W przypadku braku takiego ubezpieczenia dopuszczalne jest złożenie oświadczenia następującej treści:

   „Oświadczam, że w przypadku gdy moja firma zostanie wybrana w przetargu DT/361-04/07 na dostawę węgla, to zobowiązuję się przed zawarciem umowy dostarczyć zamawiającemu aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej od kwoty nie niższej niż200 000 zł ( dwieście tysięcy złotych ) bez względu na rodzaj szkód (deliktowe i kontraktowe)

 

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów szczegółowo określonych w SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg  formuły „spełnia -  nie spełnia”  na podstawie analizy  załączonych dokumentów. 

 

VIII INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:                             10 000,00 PLN

 

IX. KRYTERIA OCENY I ICH ZNACZENIE :                    Najniższa cena  

 

X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:

 

Oferty należy złożyć do dnia 13 grudnia 2007 roku do godz. 8:00 w sekretariacie Zakładu Usług Komunalnych

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Rawicz ul. Winiary 4 b w dniu 13 grudnia  o godz. 8.30  w siedzibie zamawiającego

 

XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

XII. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
  • postępowanie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów.
  • zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91c.   ustawy.

Podmiot ogłaszający:

Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu

ul. Winary 4b 63-900 Rawicz

tel.(065) 545 28 66

REGON  410035700

NIP  699-000-63-57

Wprowadził dane : Rafał Korytowski

Odpowiedzialny za treść: Rafał Korytowski

Data utworzenia: 2007-11-02

Data udostępnienia: 2007-11-02

 

 

Załączniki

SIWZ pdf, 316 kB

Powiadom znajomego