W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

DT/361-10/2007

I.                    ZAMAWIAJĄCY  

 

ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH

63 - 900 Rawicz

ul. Winary 4 b

woj. wielkopolskie

tel.(0-65) 546-27-21, fax (065)  546-27-17

zec_rawicz @poczta.onet.

 

zawiadamia  o zamówieniu  na:

 

BIEŻĄCA OBSŁUGA - WYKONYWANIE PRZEGLĄDÓW KOMINIARSKICH W OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH

 

 

Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami   w zakresie procedury przetargowej

  • Rafał Korytowski                                     -              tel.(065) 546-27-62,

w zakresie przedmiotu zamówienia

  • Tomasz  Żyto                          -              tel.(065) 546-26-35,

 

II. TRYB ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony na podstawie art.  39-46 w związku z art. 10 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zmianami).

 

III. WARUNKI UZYSKANIA SIWZ

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w kwocie 0 PLN osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, oraz dalsze informacje można uzyskać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Winary 4 b w Rawiczu  w godz. 8.00-14.00 do dnia składania ofert .

Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest SIWZ –  http://bip-archiwum.rawicz.pl

      

IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie, zakres prac obejmuje

1. czyszczenie przewodów dymowych – 4 razy w roku – 1353 szt.

2. czyszczenie przewodów spalinowych – 2 razy w roku – 964 szt.               

3. czyszczenie .przewodów wentylacyjnych – 1 raz w roku 2362 szt.

4. sprawdzanie stanu technicznego przewodów kominowych, 170 budynków (1345 mieszkań)

5.usuwanie awarii oraz wykonywanie drobnych remontów w obiektach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu.

 

 

 

CPV:    45.21.00.00-2

 

V. INFORMACJA O SKŁADANIU OFERT

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

 

VI. TERMIN WYKONANIA  :   01.01.2008 do 31.12.2008.

  

VII OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:

- spełniają  warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29.01. 2004 roku Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy tj.

- wykażą, że są  ubezpieczeni  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

- sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych

przez nich czynności. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie/ co najmniej jeden wykonawca

 

W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa wyżej  Zamawiający żąda do złożenia przez Wykonawcę , w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących  dokumentów:

 

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z określeniem zakresu działalności i wskazaniem osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłatami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3. Aktualna polisa ubezpieczeniowa odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorstwa z tytułu prowadzonej działalności obejmującej okres realizacji zamówienia lub wypełnione oświadczenie o kontynuacji ubezpieczenia przez okres realizacji zamówienia

4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5. Wykaz pracowników remontowych oraz osoby pełniącej nadzór. Właściwe uprawnienia eksploatacyjne pracowników (brygad) realizujących przedmiot zamówienia oraz osób nadzorujących

 

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów szczegółowo określonych w SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg  formuły „spełnia -  nie spełnia”  na podstawie analizy  załączonych dokumentów. 

 

VIII INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:                             2 000,00 PLN (dwa tysięcy złotych)

 

 

IX. KRYTERIA OCENY I ICH ZNACZENIE :                    najniższa cena  

 

X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:

 

Oferty należy złożyć do dnia 26 listopada 2007 roku do godz. 8:00 w sekretariacie Zakładu Usług Komunalnych

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Rawicz ul. Winiary 4 b w dniu 26 listopada 2007 o godz. 8.30  w siedzibie zamawiającego

 

XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

XII. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
  • postępowanie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów.
zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91c.   ustawy

Załączniki

SIWZ pdf, 264 kB

Powiadom znajomego