DT/361-3/2008
I. ZAMAWIAJĄCY
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH
63 - 900 Rawicz
ul. Winary 4 b
woj. wielkopolskie
tel.(0-65) 546-27-21, fax (065) 546-27-17
zec_rawicz @poczta.onet.
zawiadamia o zamówieniu na:
MONTAŻ STOLARKI OKIENNEJ (okna PCV) W BUDYNKACH MIESZKALNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W RAWICZU
II. TRYB ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 w związku z art. 10 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zmianami).
III. WARUNKI UZYSKANIA SIWZ
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w kwocie 60,00 PLN osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, dal-sze informacje można uzyskać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Winary 4 b w Rawiczu w godz. 8.00-14.00 do dnia składania ofert .
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest SIWZ – http://bip-archiwum.rawicz.pl
IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Montaż okien PCV jednoramowych w budynkach budownictwa mieszkaniowego.
Zamówienie obejmuje :
1. dostawę okien i drzwi PCV,
2. demontaż istniejącej stolarki okiennej, drzwi i parapetów wewnętrznych,
3. wywiezienie zdemontowanej stolarki okiennej i gruzu powstałego z demontażu na składowisko
odpadów,
4. montaż wraz z regulacją nowych okien, drzwi i parapetów wewnętrznych przy zastosowaniu
kotew stalowych ocynkowanych,
5. uszczelnienie okien parapetów wewnętrznych poliuretanową pianką montażową ,
6 uszczelnienie styku parapetów zewnętrznych i ram okiennych silikonem odpornym na zewnętrzne
warunki atmosferyczne,
7. obrobienie okien, drzwi – kompletna naprawa i uzupełnienie tynków zewnętrznych i
wewnętrznych ościeży otworów okiennych oraz tynków pod parapetami,
8. sprzątnięcie i uporządkowanie miejsca montażu po zakończeniu montażu.
Kod CPV – 45421125-6, 22234100-1
V. INFORMACJA O SKŁADANIU OFERT
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
VI. TERMIN WYKONANIA : od dnia podpisania umowy do 30.09.2008.
VII OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią poniższe wymagania:
1. W celu potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo za-mówień publicznych zama-wiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń:
A. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień pu-blicznych oraz spełnia warunki z art. 22 ust. 1 ustawy, co należy wykazać załączając oświadczenie Wyko-nawcy
B. Przedmiot (zakres) działalności Wykonawcy powinien odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Wykonaw-ca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, co nale-ży wykazać w załączniku , zgodnie z załączonym wzorem, oraz udokumentować załączając aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, wystawione nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
C. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płat-ności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, co należy udokumentować załącza-jąc kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego . Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
D. Osoby fizyczne, wspólnicy spółek jawnych, partnerzy lub członkowie zarządu spółek partnerskich, kom-plementariusze spółek komandytowych lub spółek komandytowoakcyjnych, urzędujący członkowie organu zarządzającego osób prawnych będących Wykonawcą, nie mogą być prawomocnie skazani za przestęp-stwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówie-nia publicznego, przestępstwo przekup-stwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo, popełnione w celu osiągnię-cia korzyści majątkowych. Niekaralność należy udokumentować załączając kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub admini-stracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.l
pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
E. Podmioty zbiorowe - będące Wykonawcą, nie mogą być podmiotami, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówie-nie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
Niekaralność należy udokumentować załączając kserokopie aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Kar-nego w zakresie okre-ślonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dyspono-wania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następu-jących dokumentów i oświadczeń:
A. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem (montaż okien PCV ), co należy wykazać w załączniku , zgodnie z załączonym wzorem, oraz potwierdzić odpowiednimi dokumentami (referencjami) - załącznik nr 13.1 (l-n).
Wymagane jest wskazanie minimum trzech zrealizowanych zamówień porównywalnych, co do wielkości i złożoności zamówienia. w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumen-tów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie. Należy wykazać trzy zamówienia w ra-mach odrębnych kontraktów o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 140 000,00 zł brutto Załączone dokumenty muszą być podpisane przez Zleceniodawcę, opatrzone datą i zawierać informacje, które po-twierdzają wymagane doświadczenie Wykonawcy oraz wykonanie zamówienia z należytą starannością. Dodatkowo, załączone doku-menty muszą określać wartość wykonanych przez Wykonawcę zamówień.
3 W celu potwierdzenia że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń:
A. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialność cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o war-tości ubezpieczenie nie mniejszej niż 100 000,00 zł.
Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy na PLN przyjmując do prze-liczeń średni kurs danej waluty z dnia otwarcia ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie wa-runek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców.
4. W celu potwierdzenia że oferowana dostawa stolarki okiennej odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego zamawiający żąda następujących dokumentów :
A. Aprobata Techniczna ITB na okna i drzwi balkonowe (pełny tekst aprobaty).
B Atest Higieniczny na profile okienne i drzwiowe z PCV użyte do produkcji stolarki okiennej.
.
C. Aprobata Techniczna na okucia rozwierano-uchylne i rozwierane użyte do produkcji stolarki okiennej. (pełny tekst aprobaty).
D. Aprobata techniczna na nawiewniki powietrza zewnętrznego do pomieszczeń montowanych w
stolarce okiennej.(pełny tekst aprobaty)
E. Certyfikat na szyby zespolone jednokomorowe użyte do produkcji stolarki okiennej.
Załączenie pozostałych dokumentów wykazanych w załączniku nr III do SIWZ„ Zestawienie dokumentów wymaganych od wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego” .
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 23 ust. 1 ustawy Prawo zamó-wień publicznych) załączyć należy dokument dotyczący ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, doku-mentów i wykazów szczegółowo określonych w SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły „spełnia - nie spełnia” na podstawie analizy załączonych dokumentów.
VIII INFORMACJA NA TEMAT WADIUM: 8 000,00 PLN (osiem tysięcy złotych)
IX. KRYTERIA OCENY I ICH ZNACZENIE : najniższa cena 100%
X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
Oferty należy złożyć do dnia 06 maja 2008 roku do godz. 8:00 w sekretariacie Zakładu Usług Komunalnych
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Rawicz ul. Winiary 4 b w dniu 06 maja o godz. 8.30 .
XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
XII. POSTANOWIENIA OGÓLNE
• zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
• postępowanie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów.
• zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91c. ustawy.
Podmiot ogłaszający:
Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu
ul. Winary 4b 63-900 Rawicz
tel.(065) 545 28 66
REGON 410035700
NIP 699-000-63-57
Wprowadził dane : Rafał Korytowski
Odpowiedzialny za treść: Rafał Korytowski
Data utworzenia: 2008-04-28
Data udostępnienia: 2008-04-28