W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

DT/361-3/2008

I. ZAMAWIAJĄCY ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH 63 - 900 Rawicz ul. Winary 4 b woj. wielkopolskie tel.(0-65) 546-27-21, fax (065) 546-27-17 zec_rawicz @poczta.onet. zawiadamia o zamówieniu na: MONTAŻ STOLARKI OKIENNEJ (okna PCV) W BUDYNKACH MIESZKALNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W RAWICZU II. TRYB ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 w związku z art. 10 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zmianami). III. WARUNKI UZYSKANIA SIWZ Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w kwocie 60,00 PLN osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, dal-sze informacje można uzyskać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Winary 4 b w Rawiczu w godz. 8.00-14.00 do dnia składania ofert . Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest SIWZ – http://bip-archiwum.rawicz.pl IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Montaż okien PCV jednoramowych w budynkach budownictwa mieszkaniowego. Zamówienie obejmuje : 1. dostawę okien i drzwi PCV, 2. demontaż istniejącej stolarki okiennej, drzwi i parapetów wewnętrznych, 3. wywiezienie zdemontowanej stolarki okiennej i gruzu powstałego z demontażu na składowisko odpadów, 4. montaż wraz z regulacją nowych okien, drzwi i parapetów wewnętrznych przy zastosowaniu kotew stalowych ocynkowanych, 5. uszczelnienie okien parapetów wewnętrznych poliuretanową pianką montażową , 6 uszczelnienie styku parapetów zewnętrznych i ram okiennych silikonem odpornym na zewnętrzne warunki atmosferyczne, 7. obrobienie okien, drzwi – kompletna naprawa i uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych ościeży otworów okiennych oraz tynków pod parapetami, 8. sprzątnięcie i uporządkowanie miejsca montażu po zakończeniu montażu. Kod CPV – 45421125-6, 22234100-1 V. INFORMACJA O SKŁADANIU OFERT Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. VI. TERMIN WYKONANIA : od dnia podpisania umowy do 30.09.2008. VII OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią poniższe wymagania: 1. W celu potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo za-mówień publicznych zama-wiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: A. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień pu-blicznych oraz spełnia warunki z art. 22 ust. 1 ustawy, co należy wykazać załączając oświadczenie Wyko-nawcy B. Przedmiot (zakres) działalności Wykonawcy powinien odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Wykonaw-ca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, co nale-ży wykazać w załączniku , zgodnie z załączonym wzorem, oraz udokumentować załączając aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, wystawione nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, C. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płat-ności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, co należy udokumentować załącza-jąc kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego . Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D. Osoby fizyczne, wspólnicy spółek jawnych, partnerzy lub członkowie zarządu spółek partnerskich, kom-plementariusze spółek komandytowych lub spółek komandytowoakcyjnych, urzędujący członkowie organu zarządzającego osób prawnych będących Wykonawcą, nie mogą być prawomocnie skazani za przestęp-stwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówie-nia publicznego, przestępstwo przekup-stwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo, popełnione w celu osiągnię-cia korzyści majątkowych. Niekaralność należy udokumentować załączając kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub admini-stracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.l pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E. Podmioty zbiorowe - będące Wykonawcą, nie mogą być podmiotami, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówie-nie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Niekaralność należy udokumentować załączając kserokopie aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Kar-nego w zakresie okre-ślonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dyspono-wania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następu-jących dokumentów i oświadczeń: A. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem (montaż okien PCV ), co należy wykazać w załączniku , zgodnie z załączonym wzorem, oraz potwierdzić odpowiednimi dokumentami (referencjami) - załącznik nr 13.1 (l-n). Wymagane jest wskazanie minimum trzech zrealizowanych zamówień porównywalnych, co do wielkości i złożoności zamówienia. w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumen-tów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie. Należy wykazać trzy zamówienia w ra-mach odrębnych kontraktów o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 140 000,00 zł brutto Załączone dokumenty muszą być podpisane przez Zleceniodawcę, opatrzone datą i zawierać informacje, które po-twierdzają wymagane doświadczenie Wykonawcy oraz wykonanie zamówienia z należytą starannością. Dodatkowo, załączone doku-menty muszą określać wartość wykonanych przez Wykonawcę zamówień. 3 W celu potwierdzenia że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: A. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialność cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o war-tości ubezpieczenie nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy na PLN przyjmując do prze-liczeń średni kurs danej waluty z dnia otwarcia ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie wa-runek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców. 4. W celu potwierdzenia że oferowana dostawa stolarki okiennej odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego zamawiający żąda następujących dokumentów : A. Aprobata Techniczna ITB na okna i drzwi balkonowe (pełny tekst aprobaty). B Atest Higieniczny na profile okienne i drzwiowe z PCV użyte do produkcji stolarki okiennej. . C. Aprobata Techniczna na okucia rozwierano-uchylne i rozwierane użyte do produkcji stolarki okiennej. (pełny tekst aprobaty). D. Aprobata techniczna na nawiewniki powietrza zewnętrznego do pomieszczeń montowanych w stolarce okiennej.(pełny tekst aprobaty) E. Certyfikat na szyby zespolone jednokomorowe użyte do produkcji stolarki okiennej. Załączenie pozostałych dokumentów wykazanych w załączniku nr III do SIWZ„ Zestawienie dokumentów wymaganych od wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego” . 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 23 ust. 1 ustawy Prawo zamó-wień publicznych) załączyć należy dokument dotyczący ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, doku-mentów i wykazów szczegółowo określonych w SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły „spełnia - nie spełnia” na podstawie analizy załączonych dokumentów. VIII INFORMACJA NA TEMAT WADIUM: 8 000,00 PLN (osiem tysięcy złotych) IX. KRYTERIA OCENY I ICH ZNACZENIE : najniższa cena 100% X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT: Oferty należy złożyć do dnia 06 maja 2008 roku do godz. 8:00 w sekretariacie Zakładu Usług Komunalnych Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Rawicz ul. Winiary 4 b w dniu 06 maja o godz. 8.30 . XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. XII. POSTANOWIENIA OGÓLNE • zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. • postępowanie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów. • zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91c. ustawy. Podmiot ogłaszający: Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu ul. Winary 4b 63-900 Rawicz tel.(065) 545 28 66 REGON 410035700 NIP 699-000-63-57 Wprowadził dane : Rafał Korytowski Odpowiedzialny za treść: Rafał Korytowski Data utworzenia: 2008-04-28 Data udostępnienia: 2008-04-28

Załączniki

SIWZ pdf, 264 kB

Powiadom znajomego