DT/361-4/2008
I. ZAMAWIAJĄCY
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH
63 - 900 Rawicz
ul. Winary 4 b
woj. wielkopolskie
tel.(0-65) 546-27-21, fax (065) 546-27-17
zec_rawicz @poczta.onet.
zawiadamia o zamówieniu na:
WYKONANE ROBÓT ZDUŃSKICH W LOKALACH MIESZKALNYCH ADMI-NISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH
II. TRYB ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 w związku z art. 10 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zmianami).
III. WARUNKI UZYSKANIA SIWZ
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w kwocie 20,00 PLN osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, dal-sze informacje można uzyskać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Winary 4 b w Rawiczu w godz. 8.00-14.00 do dnia składania ofert .
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest SIWZ – http://bip-archiwum.rawicz.pl
IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wykonanie robót zduńskich:
1. budowa pieca kaflowego pokojowego typu A 1 w ilości : 11 szt.
2. budowa pieca kaflowego pokojowego typu A 2 w ilości : 7 szt.
3. budowa pieca kaflowego pokojowego typu B 1 w ilości : 2 szt.
4. budowa pieca kaflowego pokojowego typu B 2 w ilości : 9 szt.
5.budowa trzonu kuchennego w dwóch narożach z ogrzewczem typu KO 3 w ilości : 1 szt
Zamówienie obejmuje :
1. rozbiórkę istniejących pieców typu A1,A2,B1.B2,KO3
2. uporządkowanie pomieszczenia, zniesienie i wywiezienie gruzu.
3. budowa nowych pieców kaflowych A1,A2,B1.B2,KO3 z wykorzystaniem istniejących fundamentów
4. naprawa uszkodzonych tynków na ścianach przy piecu
5. uporządkowanie pomieszczenia .
Kod CPV – 45.26.26.30 - wznoszenie pieców
V. INFORMACJA O SKŁADANIU OFERT
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
VI. TERMIN WYKONANIA : od dnia podpisania umowy do 30.11.2008.
VII OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią poniższe wymagania:
1. W celu potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo za-mówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń:
A. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień pu-blicznych oraz spełnia warunki z art. 22 ust. 1 ustawy, co należy wykazać załączając oświadczenie Wyko-nawcy
B. Przedmiot (zakres) działalności Wykonawcy powinien odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Wykonaw-ca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, co nale-ży wykazać w załączniku , zgodnie z załączonym wzorem, oraz udokumentować załączając aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, wystawione nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
C. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płat-ności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, co należy udokumentować załącza-jąc kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego . Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
D. Osoby fizyczne, wspólnicy spółek jawnych, partnerzy lub członkowie zarządu spółek partnerskich, kom-plementariusze spółek komandytowych lub spółek komandytowoakcyjnych, urzędujący członkowie organu zarządzającego osób prawnych będących Wykonawcą, nie mogą być prawomocnie skazani za przestęp-stwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówie-nia publicznego, przestępstwo przekup-stwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo, popełnione w celu osiągnię-cia korzyści majątkowych. Niekaralność należy udokumentować załączając kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub admini-stracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.l
pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
E. Podmioty zbiorowe - będące Wykonawcą, nie mogą być podmiotami, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówie-nie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
Niekaralność należy udokumentować załączając kserokopie aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Kar-nego w zakresie okre-ślonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dyspono-wania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następu-jących dokumentów i oświadczeń:
A. Wymagane jest wskazanie minimum dwóch zrealizowanych zamówień porównywalnych, co do wielkości i złożoności zamówienia. w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumen-tów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie. Należy wykazać dwa zamówienia w ra-mach odrębnych kontraktów o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto .Załączone dokumenty muszą być podpisane przez Zleceniodawcę, opatrzone datą i zawierać informacje, które po-twierdzają wymagane doświadczenie Wykonawcy oraz wykonanie zamówienia z należytą starannością. Dodatkowo, załączone dokumenty muszą określać wartość wykonanych przez Wykonawcę zamówień.
B. Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestni-czyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności a także załączyć zaświadczenie o posia-daniu uprawnień zawodowych zgodnych z przedmiotem zamówienia – dyplom mistrza lub czeladnika w zawodzie zdun W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie/ co najmniej jeden wykonawca
3 W celu potwierdzenia że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń:
A. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialność cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o war-tości ubezpieczenie nie mniejszej niż 100 000,00 zł.
Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy na PLN przyjmując do prze-liczeń średni kurs danej waluty z dnia otwarcia ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie wa-runek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców.
Załączenie pozostałych dokumentów wykazanych w załączniku nr I3 do SIWZ„ Zestawienie dokumentów wymaganych od wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego” .
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 23 ust. 1 ustawy Prawo zamó-wień publicznych) załączyć należy dokument dotyczący ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, doku-mentów i wykazów szczegółowo określonych w SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły „spełnia - nie spełnia” na podstawie analizy załączonych dokumentów.
VIII INFORMACJA NA TEMAT WADIUM: 5 000,00 PLN (pięć tysięcy złotych)
IX. KRYTERIA OCENY I ICH ZNACZENIE : najniższa cena 100%
X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
Oferty należy złożyć do dnia 04 czerwca 2008 roku do godz. 8:00 w sekretariacie Zakładu Usług Komunalnych
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Rawicz ul. Winiary 4 b w dniu 04 czerwca o godz. 8.30 .
XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
XII. POSTANOWIENIA OGÓLNE
• zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
• postępowanie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów.
• zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91c. ustawy.
Podmiot ogłaszający:
Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu
ul. Winary 4b 63-900 Rawicz
tel.(065) 545 28 66
REGON 410035700
NIP 699-000-63-57
Wprowadził dane : Rafał Korytowski
Odpowiedzialny za treść: Rafał Korytowski
Data utworzenia: 2008-05-13
Data udostępnienia: 2008-05-13