W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

DT/361-4/2008

I. ZAMAWIAJĄCY ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH 63 - 900 Rawicz ul. Winary 4 b woj. wielkopolskie tel.(0-65) 546-27-21, fax (065) 546-27-17 zec_rawicz @poczta.onet. zawiadamia o zamówieniu na: WYKONANE ROBÓT ZDUŃSKICH W LOKALACH MIESZKALNYCH ADMI-NISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH II. TRYB ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 w związku z art. 10 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zmianami). III. WARUNKI UZYSKANIA SIWZ Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w kwocie 20,00 PLN osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, dal-sze informacje można uzyskać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Winary 4 b w Rawiczu w godz. 8.00-14.00 do dnia składania ofert . Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest SIWZ – http://bip-archiwum.rawicz.pl IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Wykonanie robót zduńskich: 1. budowa pieca kaflowego pokojowego typu A 1 w ilości : 11 szt. 2. budowa pieca kaflowego pokojowego typu A 2 w ilości : 7 szt. 3. budowa pieca kaflowego pokojowego typu B 1 w ilości : 2 szt. 4. budowa pieca kaflowego pokojowego typu B 2 w ilości : 9 szt. 5.budowa trzonu kuchennego w dwóch narożach z ogrzewczem typu KO 3 w ilości : 1 szt Zamówienie obejmuje : 1. rozbiórkę istniejących pieców typu A1,A2,B1.B2,KO3 2. uporządkowanie pomieszczenia, zniesienie i wywiezienie gruzu. 3. budowa nowych pieców kaflowych A1,A2,B1.B2,KO3 z wykorzystaniem istniejących fundamentów 4. naprawa uszkodzonych tynków na ścianach przy piecu 5. uporządkowanie pomieszczenia . Kod CPV – 45.26.26.30 - wznoszenie pieców V. INFORMACJA O SKŁADANIU OFERT Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. VI. TERMIN WYKONANIA : od dnia podpisania umowy do 30.11.2008. VII OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią poniższe wymagania: 1. W celu potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo za-mówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: A. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień pu-blicznych oraz spełnia warunki z art. 22 ust. 1 ustawy, co należy wykazać załączając oświadczenie Wyko-nawcy B. Przedmiot (zakres) działalności Wykonawcy powinien odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Wykonaw-ca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, co nale-ży wykazać w załączniku , zgodnie z załączonym wzorem, oraz udokumentować załączając aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, wystawione nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, C. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płat-ności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, co należy udokumentować załącza-jąc kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego . Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D. Osoby fizyczne, wspólnicy spółek jawnych, partnerzy lub członkowie zarządu spółek partnerskich, kom-plementariusze spółek komandytowych lub spółek komandytowoakcyjnych, urzędujący członkowie organu zarządzającego osób prawnych będących Wykonawcą, nie mogą być prawomocnie skazani za przestęp-stwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówie-nia publicznego, przestępstwo przekup-stwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo, popełnione w celu osiągnię-cia korzyści majątkowych. Niekaralność należy udokumentować załączając kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub admini-stracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.l pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E. Podmioty zbiorowe - będące Wykonawcą, nie mogą być podmiotami, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówie-nie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Niekaralność należy udokumentować załączając kserokopie aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Kar-nego w zakresie okre-ślonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dyspono-wania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następu-jących dokumentów i oświadczeń: A. Wymagane jest wskazanie minimum dwóch zrealizowanych zamówień porównywalnych, co do wielkości i złożoności zamówienia. w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumen-tów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie. Należy wykazać dwa zamówienia w ra-mach odrębnych kontraktów o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto .Załączone dokumenty muszą być podpisane przez Zleceniodawcę, opatrzone datą i zawierać informacje, które po-twierdzają wymagane doświadczenie Wykonawcy oraz wykonanie zamówienia z należytą starannością. Dodatkowo, załączone dokumenty muszą określać wartość wykonanych przez Wykonawcę zamówień. B. Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestni-czyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności a także załączyć zaświadczenie o posia-daniu uprawnień zawodowych zgodnych z przedmiotem zamówienia – dyplom mistrza lub czeladnika w zawodzie zdun W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie/ co najmniej jeden wykonawca 3 W celu potwierdzenia że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: A. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialność cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o war-tości ubezpieczenie nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy na PLN przyjmując do prze-liczeń średni kurs danej waluty z dnia otwarcia ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie wa-runek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców. Załączenie pozostałych dokumentów wykazanych w załączniku nr I3 do SIWZ„ Zestawienie dokumentów wymaganych od wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego” . 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 23 ust. 1 ustawy Prawo zamó-wień publicznych) załączyć należy dokument dotyczący ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, doku-mentów i wykazów szczegółowo określonych w SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły „spełnia - nie spełnia” na podstawie analizy załączonych dokumentów. VIII INFORMACJA NA TEMAT WADIUM: 5 000,00 PLN (pięć tysięcy złotych) IX. KRYTERIA OCENY I ICH ZNACZENIE : najniższa cena 100% X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT: Oferty należy złożyć do dnia 04 czerwca 2008 roku do godz. 8:00 w sekretariacie Zakładu Usług Komunalnych Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Rawicz ul. Winiary 4 b w dniu 04 czerwca o godz. 8.30 . XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. XII. POSTANOWIENIA OGÓLNE • zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. • postępowanie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów. • zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91c. ustawy. Podmiot ogłaszający: Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu ul. Winary 4b 63-900 Rawicz tel.(065) 545 28 66 REGON 410035700 NIP 699-000-63-57 Wprowadził dane : Rafał Korytowski Odpowiedzialny za treść: Rafał Korytowski Data utworzenia: 2008-05-13 Data udostępnienia: 2008-05-13

Załączniki

SIWZ pdf, 245 kB

Powiadom znajomego