DT/361-05/2008
I. ZAMAWIAJĄCY
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH
63 - 900 Rawicz
ul. Winary 4 b
woj. wielkopolskie
tel.(0-65) 546-27-21, fax (065) 546-27-17
zec_rawicz @poczta.onet.
zawiadamia o zamówieniu na:
„SUKCESYWNA DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO SORTYMENTU MIAŁ II A TYP 32.1LUB 32.2 KLASA 23/18/06 W ILOŚCI 3240 TON +/- 15 % LOCO STACJA PKP RAWICZ GŁ - TRANSPORT KOLEJOWY” .
II. TRYB ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 w związku z art. 10 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zmianami).
III. WARUNKI UZYSKANIA SIWZ
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w kwocie 0.00 PLN osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, oraz dalsze informacje można uzyskać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Winary 4 b w Rawiczu w godz. 8.00-14.00 do dnia składania ofert .
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest SIWZ – http://bip-archiwum.rawicz.pl
IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot niniejszej postępowania obejmuje sprzedaż węgla o parametrach spełniający wymagania klasy 23/18/06 oraz jego transport do Zamawiającego w ilości 3240 Mg . ± 15%. Dostawy zgodnie z załączonym harmonogramem dostaw. Z przyczyn organizacyjnych dostawy realizowane będą wyłącznie transportem kolejowym loco stacja PKP Rawicz Gł
Parametry jakościowe węgla miał II A typu 32.1 lub 32.2 odniesionych do stanu roboczego:
a) Typ węgla 32.1 lub 32.2
b) wartość opałowa min 23.000 kJ/ kg
c) zawartość wilgoci całkowitej max 12 %
d) zawartość popiołu max 18 %
e) zawartość siarki max 0,6 %
f) uziarnienie 0-20 mm w tym:
- zawartość ziarna 0 -1 mm max 20% w całej masie węgla
- zawartość ziarna 1 -3 mm max 40% w całej masie węgla
g) zawartość części lotnych w stanie analitycznym min 28 %
h) temperatura topliwości popiołu 1350º C
i) spiekalność - liczba Rogi: 15 - 40.
wg PN –82/G-97001; PN-82/G-97002; PN-82/G-97003
Węgiel do celów energetycznych luzem – zgodnie z PN-82/G-97003
Typ węgla wg PN –82/G-97002 -32. Sortyment wg PN –82/G-97001 –M II
Miał węglowy musi być wolny od zanieczyszczeń w postaci kamienia i złomu oraz domieszek mułów, łupek i nadziarna.
CPV: 10.11.00.00.-7
V. INFORMACJA O SKŁADANIU OFERT
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
VI. TERMIN WYKONANIA : wrzesień 2008 do marzec 2009
VII OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami:
W celu potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń
A. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki z art. 22 ust. 1 ustawy, co należy
wykazać załączając oświadczenie Wykonawcy
B. Przedmiot (zakres) działalności Wykonawcy powinien odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i udokumentować załączając aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
C. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, co należy udokumentować załączając kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolni-czego Ubezpieczenia Społecznego. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń:
A. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem i potwierdzić odpowiednimi dokumentami (referencjami).
Wymagane jest wskazanie minimum trzech zrealizowanych zamówień porównywalnych, co do wielkości i złożoności zamówienia. w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie. Należy wykazać trzy zamówienia w ramach odrębnych kontraktów o wartości każdej z tych dostaw nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto. Załączone dokumenty muszą być podpisane przez Zleceniodawcę, opatrzone datą i zawierać informacje, które potwierdzają wymagane doświadczenie Wykonawcy oraz wykonanie zamówienia z należytą starannością. Dodatkowo, załączone dokumenty muszą określać wartość wykonanych przez Wykonawcę zamówień.
W celu potwierdzenia że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykona-nie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń:
A. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialność cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenie nie mniejszej niż 100 000,00 zł.
Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy na PLN przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty z dnia otwarcia ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów szczegółowo określonych w SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły „spełnia - nie spełnia” na podstawie analizy załączonych dokumentów.
VIII INFORMACJA NA TEMAT WADIUM: 20 000,00 PLN
IX. KRYTERIA OCENY I ICH ZNACZENIE : Najniższa cena
X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
Oferty należy złożyć do dnia 27 czerwca 2007 roku do godz. 8:00 w sekretariacie Zakładu Usług Komunalnych
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Rawicz ul. Winiary 4 b w dniu 27 czerwca o godz. 8.30
XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
XII. POSTANOWIENIA OGÓLNE
• zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
• postępowanie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów.
• zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91c. ustawy.
Podmiot ogłaszający:
Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu
ul. Winary 4b 63-900 Rawicz
tel.(065) 545 28 66
REGON 410035700
NIP 699-000-63-57
Wprowadził dane : Rafał Korytowski
Odpowiedzialny za treść: Rafał Korytowski
Data utworzenia: 2008-05-16
Data udostępnienia: 2008-05-16