W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

DT/361-05/2008

I. ZAMAWIAJĄCY ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH 63 - 900 Rawicz ul. Winary 4 b woj. wielkopolskie tel.(0-65) 546-27-21, fax (065) 546-27-17 zec_rawicz @poczta.onet. zawiadamia o zamówieniu na: „SUKCESYWNA DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO SORTYMENTU MIAŁ II A TYP 32.1LUB 32.2 KLASA 23/18/06 W ILOŚCI 3240 TON +/- 15 % LOCO STACJA PKP RAWICZ GŁ - TRANSPORT KOLEJOWY” . II. TRYB ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 w związku z art. 10 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zmianami). III. WARUNKI UZYSKANIA SIWZ Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w kwocie 0.00 PLN osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, oraz dalsze informacje można uzyskać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Winary 4 b w Rawiczu w godz. 8.00-14.00 do dnia składania ofert . Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest SIWZ – http://bip-archiwum.rawicz.pl IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiot niniejszej postępowania obejmuje sprzedaż węgla o parametrach spełniający wymagania klasy 23/18/06 oraz jego transport do Zamawiającego w ilości 3240 Mg . ± 15%. Dostawy zgodnie z załączonym harmonogramem dostaw. Z przyczyn organizacyjnych dostawy realizowane będą wyłącznie transportem kolejowym loco stacja PKP Rawicz Gł Parametry jakościowe węgla miał II A typu 32.1 lub 32.2 odniesionych do stanu roboczego: a) Typ węgla 32.1 lub 32.2 b) wartość opałowa min 23.000 kJ/ kg c) zawartość wilgoci całkowitej max 12 % d) zawartość popiołu max 18 % e) zawartość siarki max 0,6 % f) uziarnienie 0-20 mm w tym: - zawartość ziarna 0 -1 mm max 20% w całej masie węgla - zawartość ziarna 1 -3 mm max 40% w całej masie węgla g) zawartość części lotnych w stanie analitycznym min 28 % h) temperatura topliwości popiołu 1350º C i) spiekalność - liczba Rogi: 15 - 40. wg PN –82/G-97001; PN-82/G-97002; PN-82/G-97003 Węgiel do celów energetycznych luzem – zgodnie z PN-82/G-97003 Typ węgla wg PN –82/G-97002 -32. Sortyment wg PN –82/G-97001 –M II Miał węglowy musi być wolny od zanieczyszczeń w postaci kamienia i złomu oraz domieszek mułów, łupek i nadziarna. CPV: 10.11.00.00.-7 V. INFORMACJA O SKŁADANIU OFERT Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. VI. TERMIN WYKONANIA : wrzesień 2008 do marzec 2009 VII OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami: W celu potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń A. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki z art. 22 ust. 1 ustawy, co należy wykazać załączając oświadczenie Wykonawcy B. Przedmiot (zakres) działalności Wykonawcy powinien odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i udokumentować załączając aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, co należy udokumentować załączając kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolni-czego Ubezpieczenia Społecznego. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: A. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem i potwierdzić odpowiednimi dokumentami (referencjami). Wymagane jest wskazanie minimum trzech zrealizowanych zamówień porównywalnych, co do wielkości i złożoności zamówienia. w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie. Należy wykazać trzy zamówienia w ramach odrębnych kontraktów o wartości każdej z tych dostaw nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto. Załączone dokumenty muszą być podpisane przez Zleceniodawcę, opatrzone datą i zawierać informacje, które potwierdzają wymagane doświadczenie Wykonawcy oraz wykonanie zamówienia z należytą starannością. Dodatkowo, załączone dokumenty muszą określać wartość wykonanych przez Wykonawcę zamówień. W celu potwierdzenia że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykona-nie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: A. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialność cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenie nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy na PLN przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty z dnia otwarcia ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów szczegółowo określonych w SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły „spełnia - nie spełnia” na podstawie analizy załączonych dokumentów. VIII INFORMACJA NA TEMAT WADIUM: 20 000,00 PLN IX. KRYTERIA OCENY I ICH ZNACZENIE : Najniższa cena X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT: Oferty należy złożyć do dnia 27 czerwca 2007 roku do godz. 8:00 w sekretariacie Zakładu Usług Komunalnych Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Rawicz ul. Winiary 4 b w dniu 27 czerwca o godz. 8.30 XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert. XII. POSTANOWIENIA OGÓLNE • zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. • postępowanie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów. • zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91c. ustawy. Podmiot ogłaszający: Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu ul. Winary 4b 63-900 Rawicz tel.(065) 545 28 66 REGON 410035700 NIP 699-000-63-57 Wprowadził dane : Rafał Korytowski Odpowiedzialny za treść: Rafał Korytowski Data utworzenia: 2008-05-16 Data udostępnienia: 2008-05-16

Załączniki

SIWZ pdf, 264 kB

Powiadom znajomego