W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

DT/361-23/2009

I. ZAMAWIAJĄCY ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH 63 - 900 Rawicz ul. Winary 4 b woj. wielkopolskie tel.(0-65) 546-27-21, fax (065) 546-27-17 zec_rawicz @poczta.onet. zawiadamia o zamówieniu na: „BIEŻĄCA OBSŁUGA - WYKONYWANIE PRZEGLĄDÓW KOMINIARSKICH W OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami w zakresie procedury przetargowej • Rafał Korytowski - tel.(065) 546-27-62, w zakresie przedmiotu zamówienia • Dorota Zawierta - tel.(065) 546-29-06 II. TRYB ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 w związku z art. 10 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zmianami). III. WARUNKI UZYSKANIA SIWZ Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w kwocie 0 PLN osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, oraz dal-sze informacje można uzyskać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Winary 4 b w Rawiczu w godz. 8.00-14.00 do dnia składania ofert . Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest SIWZ – http://bip-archiwum.rawicz.pl IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie, zakres prac obejmuje 1. czyszczenie przewodów dymowych – 4 razy w roku – 1320 szt. 2. czyszczenie przewodów spalinowych – 2 razy w roku – 974 szt. 3. czyszczenie .przewodów wentylacyjnych – 1 raz w roku 2358 szt. 4. sprawdzanie stanu technicznego przewodów kominowych, 168 budynków (1342 mieszkań) 1 raz w roku. 5.usuwanie awarii oraz wykonywanie drobnych remontów w obiektach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu. CPV: 45.21.00.00-2 V. INFORMACJA O SKŁADANIU OFERT Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. VI. TERMIN WYKONANIA : od podpisania umowy do 31.12.2011. VII OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01. 2004 roku Prawo zamówień publicznych i nie podlega wyklu-czeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy tj. - wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - wykażą się obrotem w roku obrotowym 2008 w wysokości co najmniej 130 000,00 zł, - sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie/ co najmniej jeden wykonawca W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa wyżej Zamawiający żąda do złożenia przez Wykonawcę , w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z określe-niem zakresu działalności i wskazaniem osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo-łecznego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłatami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykona-nia decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od kwoty nie mniejszej niż 50 000 zł ( pięćdziesiąt tysięcy złotych . W przypadku braku takiego ubezpieczenia dopuszczalne jest złożenie oświadczenia następującej treści: „Oświadczam, że w przypadku gdy moja firma zostanie wybrana w przetargu DT/361-23/09 na wykonanie usług w zakresie prze-glądów kominiarskich, to zobowiązuję się przed zawarciem umowy dostarczyć zamawiającemu aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej od kwoty nie niższej niż 50 000 zł (pięćdziesiąt tysię-cy złotych) 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz pracowników remontowych oraz osoby pełniącej nadzór. Właściwe uprawnienia eksploatacyjne pracowników (brygad) realizujących przedmiot zamówienia oraz osób nadzorujących. 6. sprawozdania finansowego lub jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o ra-chunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowią-zanych sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za rok 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres. Wykażą się obrotem w roku obrotowym 2008 w wysoko-ści co najmniej 130 000,00 zł, Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów szczegółowo określonych w SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły „spełnia - nie spełnia” na podstawie analizy załączonych dokumentów. VIII INFORMACJA NA TEMAT WADIUM: 2 000,00 PLN (dwa tysięcy złotych) IX. KRYTERIA OCENY I ICH ZNACZENIE : najniższa cena X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT: Oferty należy złożyć do dnia 28 grudnia 2009 roku do godz. 8:00 w sekretariacie Zakładu Usług Komunalnych Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Rawicz ul. Winiary 4 b w dniu 28 grudnia 2009 o godz. 8.30. XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. XII. POSTANOWIENIA OGÓLNE • zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. • postępowanie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów. • zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91c. ustawy. Podmiot ogłaszający: Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu ul. Winiary 4b 63-900 Rawicz tel.(065) 545 28 66 REGON 410035700 NIP 699-000-63-57 Wprowadził dane : Rafał Korytowski Odpowiedzialny za treść: Rafał Korytowski Data utworzenia: 2009-12-15 Data udostępnienia: 2009-12-15

Załączniki

SIWZ pdf, 832 kB

Powiadom znajomego