W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

Potwierdzenia spłaty należności wpisanej w hipotekę

Podstawa prawna: ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami

I. WYMAGANE DOKUMENTY

1. Wniosek potwierdzony przez Wydział Finansowo-Budżetowy.

II. OPŁATY

Nie podlega opłacie skarbowej

III. TERMIN ODPOWIEDZI

W terminie 7 dni.

IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA

Wydział Strategii Planowania i Rozwoju, Zespół ds. Gospodarki Nieruchomościami,
pok. 117, tel. 546-54-37.

V. TRYB ODWOŁAWCZY

Nie przysługuje.

VI. UWAGI

W przypadku spraw skomplikowanych termin odpowiedzi – do 30 dni.

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

Powiadom znajomego