W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

Rozgraniczenie nieruchomości

Podstawa prawna: Rozdział VI ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne kartograficzne.

I. WYMAGANE DOKUMENTY:

1. Wniosek o rozgraniczenie nieruchomości.
2. Załączniki:
· dokument potwierdzający własność nieruchomości (wypis z rejestru gruntów)
· protokół badania KW
· kserokopia mapy ewidencyjnej

II. OPŁATY:

Opłata skarbowa za wydanie decyzji – 10,-zł
● Na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej
● Dowód zapłaty opłaty skarbowej należy dołączyć do wniosku.

III. TERMIN ODPOWIEDZI:

Do 60 dni.

IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Wydział Strategii Planowania i Rozwoju, Zespół ds. Gospodarki Nieruchomościami, pok. 117, tel. 546-54-37.

V. TRYB ODWOŁAWCZY:

Strona niezadowolona z ustaleniami przebiegu granicy może żądać, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, przekazania spraw sądowi.

VI. UWAGI:

Po złożeniu wniosku wydane zostanie postanowienie o wszczęciu postępowania rozgraniczeniowego, na postanowienie, nie służy zażalenie.

Czynności ustalenia granic przebiegu na gruncie wykonuje upoważniony geodeta na koszt
wnioskodawcy.

Powiadom znajomego