W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

adres do e-Doręczeń: AE:PL-63826-46380-UDFUB-23

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

Wydzierżawienie gruntu gminnego na okres do trzech lat w drodze bezprzetargowej

Podstawa prawna art. 25 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, art. 693 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r., kodeks cywilny.

I. WYMAGANE DOKUMENTY:

1.Wniosek o wydzierżawienie gruntu gminnego bezprzetargowo na okres do trzech lat.

II. OPŁATY:

Nie pobiera się.

III. TERMIN ODPOWIEDZI:

Do 30 dni.

IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Wydział Strategii Planowania i Rozwoju, Zespół ds. Gospodarki Nieruchomościami,
pok. 117, tel. 546-54-37.

V. TRYB ODWOŁAWCZY:

Nie przysługuje.

VI. UWAGI:

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

Powiadom znajomego