W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

adres do e-Doręczeń: AE:PL-63826-46380-UDFUB-23

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

BZPF.2710.44.2017 Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Rawicz oraz podległych jednostek na lata 2018/2019

UWAGA: W dniu 01.12.2017 r. 2017 roku zamieszczono informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.

UWAGA: W dniu 22.11.2017 roku zamieszczono wyjaśnienie nr 2 – zmiana treści SIWZ wraz z ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia Nr 500062569-N-2017

UWAGA: W dniu 17.11.2017 roku zamieszczono wyjaśnienie nr 1 – odpowiedzi na zapytania oraz zmiana treści SIWZ wraz z ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia Nr 500060573-N-2017

Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Rawicz oraz podległych jednostek na lata 2018/2019. Zamówienie dzieli się na trzy części. Poszczególne części obejmują następujące rodzaje ubezpieczeń:
1. Część 01 zamówienia – Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej:
    a) usługi ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
    b) usługi ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
    c) usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej,
    d) usługi obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości.
2. Część 02 zamówienia - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej – ubezpieczenie nadwyżkowe:
    a) usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.
3. Część 03 zamówienia – Ubezpieczenia komunikacyjne:
    a) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
    b) ubezpieczenie autocasco,
    c) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów w związku z ruchem     pojazdów,
    d) ubezpieczenie assistance.

UWAGA:
Na stronie internetowej Zamawiającego zamieszczono tylko dokumenty stanowiące część jawną SIWZ.
Pozostałe dokumenty stanowiące część poufną SIWZ tj.  załączniki: nr 1 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia, nr 2 do SIWZ: Formularz Oferty, nr 5 do SIWZ: Wzory umów, nr 6 do SIWZ: Treść klauzul dodatkowych, nr 7 do SIWZ: Procedura likwidacji szkód, nr 9 do SIWZ: Zestawienie majątku w poszczególnych jednostkach, nr 10 do SIWZ: Informacja o budynkach, nr 11do SIWZ: Wykaz pojazdów nr 12 do SIWZ: Informacja o szkodowości, nr 13 do SIWZ: Informacje o ryzyku Wykonawca może uzyskać poprzez złożenie wniosku o ich przesłanie w formie elektronicznej. Wniosek składa się za pomocą formularza na stronie www.eib.com.pl w dziale PRZETARGI i specjalnym odnośniku do niniejszego postępowania. We wniosku o przesłanie Części poufnej SIWZ w formie elektronicznej należy podać dane dotyczące wnioskodawcy i Wykonawcy, którego reprezentuje.

Załączniki

Powiadom znajomego