W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

Budżet Gminy Rawicz na rok 2003

UCHWAŁA Nr IV/57/02

RADY MIEJSKIEJ GMINY RAWICZ

z dnia 20 grudnia 2002 r.

 

w sprawie: budżetu gminy Rawicz na 2003 rok

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt. 9 lit. d, pkt 10 art. 61 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (jednolity tekst Dz. U. z 2001 r. Nr 142, póz. 1591 ze zmianami) oraz art. 109, art. 116 ust. l, art. 124 ust. l, 2 , 3 art. 128 ust. 2 pkt l, art. 134 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 155

póz 1014 ze zmianami) Rada Miejska Gminy Rawicz uchwala co następuje:

§ l

1. Ustala się dochody budżetu w wysokości 36.111.257 zł , zgodnie z załącznikiem nr l do uchwały;

2. Ogólna kwota dochodów, o której mowa w ust. l obejmuje

1. dotacje na realizację zadań zleconych z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 2.129.128 zł, na realizację zadań na podstawie porozumień z organami administracji rządowej w kwocie 4.400 zł oraz na zadania realizowane na podstawie porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego w kwocie 99.670 zł, zgodnie z załącznikiem nr 4 do uchwały;

2. dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w kwocie 300.100 zł, zgodnie z załącznikiem nr 7 do uchwały.

1. Ustala się wydatki budżetu w wysokości 39.769.757 zł, zgodnie z załącznikiem nr 2 do uchwały;

2. Z wydatków, o których mowa w ust. l przeznacza się na:

1. wydatki bieżące kwotę 29.953.657 zł, w tym na:

a) kwotę 16.138.483 zł na wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń,

b) kwotę 2.183.536 zł z przeznaczeniem na dotacje;

2. wydatki majątkowe w kwocie 9.816.100 zł, zgodnie z załącznikiem nr 10.

3. Ujęte w budżecie dotacje przeznacza się na:

a) dotacje podmiotowe w kwocie 1.548.036 zł, jak w załączniku nr 5 do uchwały,

b) dotacje przedmiotowe w kwocie 600.000 zł, jak w załączniku nr 6 do uchwały;

c) dotacje przekazane na podstawie zawartych porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego 35.500 zł.

4. Zakres dotacji przedmiotowych, o których mowa w ust. 3 lit. b określa załącznik nr 6 do uchwały;

5. Ogólna kwota wydatków określona w ust. l obejmuje także:

l. wydatki na realizację zadań zleconych z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 2.129.128 zł, na realizację zadań na podstawie porozumień z organami administracji rządowej 4.400 zł oraz na zadania realizowane na podstawie porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego w kwocie 99.670 7.1, zgodnie z załącznikiem nr 4 do uchwały. 2. wydatki w kwocie 300.100 xl na realizację zadań określonych w programie

profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, zgodnie z załącznikiem nr 7 do uchwały.

 

1. Przychody budżetu ustala się w kwocie 5.934.100 zł, w tym:

a) pożyczki i kredyty zaciągnięte na ryku krajowym 5.934.100 zł.

2. Rozchody budżetu ustala się w kwocie 2.275.600 zł, w tym:

a) spłata kredytów       -      l.665.600 zł

b) splata pożyczek       -       610,000 zł.

3. Różnica między dochodami a wydatkami budżetu - deficyt budżetu, wynosi 3.658.500 zł. Źródłem pokrycia deficytu są pożyczki zaciągnięte na rynku krajowym. Zestawienie przychodów i rozchodów budżetu przedstawia załącznik nr 3 do uchwały.

§4

Ustala się plan przychodów i wydatków dla:

1. zakładów budżetowych, jak w załączniku nr 6 do uchwały,

2. środków specjalnych, jak w załączniku nr 9 do uchwały.

§5

Ustala się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, jak w załączniku nr 8 do uchwały.

Ustala się plan dochodów budżetu państwa związany z realizacją zadań zleconych w zakresie administracji rządowej oraz innych zleconych gminie ustawami na 2003 rok w kwocie 37.300 zł, jak w załączniku nr 11 do uchwały.

 

Tworzy się rezerwę ogólną w kwocie 100.000 zł.

§8

Upoważnia się Burmistrza Gminy Rawicz do:

1. zaciągania kredytu krótkoterminowego oraz spłat zobowiązań z tego tytułu łącznie do wysokości 700.000 zł w ciągu roku budżetowego;

2. dokonywania zmian w planie wydatków w ramach działów klasyfikacji budżetowej pomiędzy rozdziałami i w grupie wydatków bieżących: wynagrodzeń, pochodnych od wynagrodzeń oraz pozostałych wydatków bieżących;

3. lokowania wolnych środków na rachunkach bankowych w innych bankach, niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy;

4. samodzielnego zaciągania zobowiązań do wysokości 1.000.000 zł.

 

 

--------------------------------------------

Załączniki

Powiadom znajomego