UWAGA: W dniu 10.05.2019 roku zamieszczono wyjaśnienie nr 1 do SIWZ (zmiana treści  SIWZ) wraz z ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia 

1.  Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i  sprzętu na potrzeby wyposażenia
      pracowni oraz niezbędnych do realizacji zajęć dla uczestników projektu  „Rawicka akademia wiedzy i
      umiejętności” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu
      Społecznego – Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa 8
      Edukacja, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej
      oraz  wyrównywanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, poddziałanie 8.1.2 Kształcenie
      ogólne – projekty konkursowe.

2.    Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie cztery szkoły podstawowe z terenu gminy Rawicz tj. Szkoła
       Podstawowa Nr 3 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa Nr 4 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa w
       Sierakowie oraz Szkoła Podstawowa w Masłowie.

3.    Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 4 części i dopuszcza możliwość składania ofert
       częściowych.

Termin składania ofert do dnia 16 maja 2019 roku do godz.: 12:00

UWAGA:
zalecane otwarcie plików – kalkulacji cen dla poszczególnych części w programie Excel w wersji od 2007 – 2019


1.  Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)      
     2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych    
     osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
     rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający   
     informuję, że:
     1)  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie
          Miejskim Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, adres e-mail: 
          g.kubik@rawicz.eu;
     2)  kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail - iod@rawicz.eu;
     3)  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym              z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu w  
          ramach realizacji projektu „Rawicka akademia wiedzy i umiejętności” na potrzeby SP Nr 3 w Rawiczu, SP Nr
          4 w Rawiczu, SP w Sierakowie, SP w Masłowie nr sprawy BZPF.2710.14.2019 prowadzonym w trybie
          przetargu nieograniczonego;
     4)  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie              
          dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo           zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 poz. 1986 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”;    
    5)   dane mogą być przekazywane poza teren UE;    
    6)   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od              dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,                  okres przechowywania obejmujący cały czas trwania umowy;
    
     7)   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest              
           wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o             udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy     
           Pzp;
   
     8)   w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób                 
           zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;
    
     9)  posiada Pani/Pan:
         
          a)  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku
               gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie 
               dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych
               informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty
               postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);

         b)   na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych  
               (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie 
               zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie
               może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

         c)   na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
               osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia
               przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania 
               ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
               ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie
z
               żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
               czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

          d)  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że 
               przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

   10)  nie przysługuje Pani/Panu:
          a)  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
          b)   prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
          c)   na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.


Załączniki:

1. ogłoszenie o zamówieniu Nr 543372-N-2019
2. SIWZ Nr BZPF.2710.14.2019
3. oferta wraz z zał. - pomocy dydaktyczne - zał. nr 1-3
4. projekt umowy Nr BZPF.2710.14.2019 - zał. nr 4
5. kalkulacje ceny dla pszczególnych części - zał. nr 5.1 - 5.4
7. ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Nr 540089962-N-2019 - do wyj. Nr 1
6. wyjaśnienie nr 1 do SIWZ