W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

Ustalenie opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości

Podstawa prawna: art. 98a ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r.

I. WYMAGANE DOKUMENTY:

1. Sprawa prowadzona z urzędu.

II. NALICZENIE OPŁATY:

Ustalenie opłaty następuje w terminie 3 lat od dnia w którym decyzja o podziale stała się ostateczna lub orzeczenie sądowe o podziale nieruchomości stało się ostateczne.

III. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Wydział Strategii Planowania i Rozwoju, Zespół ds. Gospodarki Nieruchomościami,
pok. 117, tel. 546-54-37.

IV. TRYB ODWOŁAWCZY:

Od decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lesznie.

V. UWAGI:

Istnieje możliwość rozłożenia należnej opłaty na raty roczne do 10 lat na udokumentowany wniosek strony.

Załączniki

Powiadom znajomego