W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

adres do e-Doręczeń: AE:PL-63826-46380-UDFUB-23

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

Wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym

Miejsce załatwienia sprawy:

Wnioski należy składać w Biurze Obsługi Klienta

Wydział Finansowo-Budżetowy Zespół Podatków i Opłat Lokalnych

starszy inspektor Beata Witczak, pokój 12, tel. (65) 616 49 83 wew. 420

starszy inspektor Agnieszka Bagińska, pokój nr 11, tel.(65) 616 49 83 wew. 515


Wymagane dokumenty:

  • wniosek o wydanie zaświadczenia
  • dowód uiszczenia opłaty (jeśli nie podlega zwolnieniu wynikającemu z ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej)

Opłaty: opłata skarbowa w wysokości 17,00 zł

wpłaty można dokonać na konto Urzędu Miasta 
PKO Bank Polski S.A. 20 1020 4027 0000 1602 1525 1668

Czas oczekiwania: do 7 dni

Podstawa prawna: ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2023 r. poz. 2383)

Załączniki

Powiadom znajomego