W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

SPIR.6730.1.19.2022 obwieszczenie o zakończeniu postępowania

SPIR.6730.1.19.2022.BW
O B WIE S Z C Z E N I E  z dnia 20.04.2022r.
Na podstawie art.  49 i art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. -  Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity - Dz.U.2021,poz. 735 ze zmianami) podaję do publicznej wiadomości informację,  że zostało zakończone postępowanie administracyjne prowadzone na wniosek Pana Dariusza Staśkowiaka w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji pod nazwą:„budowa farmy fotowoltaicznej wraz ze stacją transformatorową na działce o nr ewid. 25/3 w obrębie Folwark”.


Załączniki

Powiadom znajomego