W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

adres do e-Doręczeń: AE:PL-63826-46380-UDFUB-23

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

obwieszczenie o zakończeniu postępowania w sprawie budowy sieci gazowej w ul. Kołłątaja SPiR.6733.17.2022.MR

 SPiR.6733.17.2022.MR                                         Rawicz, dnia 09.06.2022r.

                                         O B W I E S Z C Z E N I E
                                     o zakończeniu postępowania

                 Na podstawie art. 10 § 1. i art.49  ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. 2021, poz. 735 ze zm.) oraz art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. 2022, poz. 503) zawiadamiam, że zostało zakończone postępowanie dowodowe prowadzone na wniosek  firmy

                                 Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o.
                                  reprezentowanej przez pełnomocnika
                                              Panią Monikę Barczak

w sprawie  wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na:   
budowie sieci  gazowej n/c dn 125 mm PE, 
na terenie części działek o nr ewid.  401/1, 404/18, 404/19, 404/20, 404/21, 404/22, 404/12, 404/13, 404/14, 404/24, 404/25, 415/4 oraz działki nr 416/1 położonych w obrębie Masłowo – ul. Kołłątaja, gm. Rawicz.

Jednocześnie zawiadamiam, że w toku prowadzonego postępowania projekt decyzji  o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego  podlegał uzgodnieniom:

·      w zakresie ochrony gruntów rolnych i leśnych  - ze Starostą Rawickim, 
·      w zakresie ochrony melioracji wodnych – z Dyrektorem Zarządu Zlewni w Lesznie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody  Polskie.

W związku z powyższym informuję o uprawnieniach wszystkich stron postępowania, wynikających z art. 10 k.p.a.,  do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium, poprzez możliwość zapoznania się z aktami sprawy, a także wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, co do zebranych materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Z aktami sprawy strony mogą zapoznać się  w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz w terminie do dnia    29 czerwca 2022r.
Po tym terminie zostanie wydana decyzja.
Zgodnie z art. 49 § 2  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie stron niniejszego postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia w którym nastąpiło publiczne ogłoszenie poprzez obwieszczenie zamieszczone na  tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz,                         w sołectwie Masłowo,   oraz udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej organu.

Powiadom znajomego