W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

obwieszczenie o zakończeniu postępowania - budowa sieci wodociągowej w ul. Pszennej SPiR.6733.20.2022.MR

 SPiR.6733.20.2022.MR                                        Rawicz, dnia 10.08.2022r.

                                         O B W I E S Z C Z E N I E
                                      o zakończeniu postępowania

                 Na podstawie art. 10 § 1. i art.49  ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. 2021, poz. 735 ze zm.) oraz art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. 2022, poz. 503) zawiadamiam, że zostało zakończone postępowanie dowodowe prowadzone na wniosek   

              Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Rawiczu Sp. z o.o.
                       z siedzibą w  Folwarku przy ul. Półwiejskiej 20
                              działającej poprzez pełnomocnika
                                     P.    Łukasza Kaczmarka

 
w sprawie  wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie  sieci wodociągowej w ul. Pszennej w Masłowie, na części działki nr ewid. 75 i działkach nr 83/14, 85/17 i 85/26 
obręb Masłowo  , gm. Rawicz.

Jednocześnie zawiadamiam, że w toku prowadzonego postępowania projekt decyzji  o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego podlegał uzgodnieniom:
·      w zakresie ochrony gruntów rolnych i leśnych  - ze Starostą Rawickim, 
·      w zakresie ochrony melioracji wodnych – z Dyrektorem Zarządu Zlewni w Lesznie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody  Polskie,
·      w zakresie udokumentowanych złóż kopalin i wód podziemnych – z Marszałkiem Województwa Wielkopolskiego, Starostą Rawickim oraz Ministrem Klimatu i Środowiska.

W związku z powyższym informuję o uprawnieniach wszystkich stron postępowania, wynikających z art. 10 k.p.a.,  do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium, poprzez możliwość zapoznania się z aktami sprawy, a także wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, co do zebranych materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Z aktami sprawy strony mogą zapoznać się  w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz w terminie do dnia    29 sierpnia 2022r.
Po tym terminie zostanie wydana decyzja.
Zgodnie z art. 49 § 2  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie stron niniejszego postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia w którym nastąpiło publiczne ogłoszenie poprzez obwieszczenie zamieszczone na  tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz,  w sołectwie Masłowo,   oraz udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej organu.

Powiadom znajomego