W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

SPIR.6733.23.2022.AW- Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie lokalizacji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie oświetlenia ulicznego w miejscowości Łąkta kier. Gatka na części działek nr ewid. 122, 148/3 i 148/2 obręb Łąkta

SPiR.6733.23.2022.AW                                         Rawicz, dnia 29-08-2022r.

 

                                       O B W I E S Z C Z E N I E

                                    o wszczęciu postępowania

            w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

 
                        Na podstawie art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz. U. 2022, poz. 503 ) oraz art.10 §1. i art.49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. 2021, poz. 735 ze zm.) zawiadamiam, że na wniosek z dnia 18 sierpnia 2022r., (data wpływu: 18.08.2022r.) 

                                                       Gminy Rawicz 
                    w imieniu której działa pełnomocnik Pan Robert Jamroży

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na:  budowie oświetlenia ulicznego w miejscowości Łąkta kier. Gatka na części działek nr ewid. 122, 148/3 i 148/2 obręb Łąkta

W oparciu o art. 10 §1. Kodeksu postępowania administracyjnego organ obowiązany jest zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania administracyjnego. 

Stroną postępowania jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.

Na podstawie art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz postanowieniach i decyzji kończącej postępowanie strony zawiadamia się w drodze obwieszczenia, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości. Inwestora oraz właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na której będą lokalizowane inwestycje celu publicznego, zawiadamia się na piśmie.

Dokonywanie wszystkich czynności związanych z prowadzoną sprawą jest możliwe między innymi poprzez Biuro Obsługi Klienta  po uprzednim uzgodnieniu terminu i godziny przyjęcia, drogą pocztową tradycyjną, telefoniczną, mailową lub poprzez platformę ePuap.  

Zgodnie z art. 49 § 2  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie stron niniejszego postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia w którym nastąpiło publiczne ogłoszenie poprzez obwieszczenie zamieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, w miejscu planowanej inwestycji tj. w sołectwie Łąkta oraz udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej organu www.rawicz.pl.  

 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 29.08.2022r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń w dniu ................................2022r.

 
Z upoważnienia Burmistrz Gminy Rawicz

Naczelnik Wydziały SPIR

Małgorzata Łakomy
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sprawę prowadzi: Wycisk Agata

 tel. 65 616 49 84 wew 438, awycisk@rawicz.eu

Wydział Strategii, Planowania i Rozwoju

 

 

Powiadom znajomego