W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

SPIR.6733.23.2022 - Obwieszczenie o wydaniu decyzji celu publicznego polegającego na budowie oświetlenia ulicznego na części działek nr ewid. 122, 148/3, 148/2 obręb Łąkta

SPiR.6733.23.20222.AW                                Rawicz, dnia  12.10.2022 r.


                                          OBWIESZCZENIE

                                    w sprawie wydania decyzji 

                  o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

 

Na podstawie art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz.U. 2021, poz. 735 ze zm.)  oraz art.49  ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz.U. 2022r., poz. 2000 ) zawiadamiam, że w dniu 12 października  2022r., wydana została na wniosek

 
                                                  Gminy Rawicz
       w imieniu i na rzecz  której działa pełnomocnik Pan Robert Jamroży

                         decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego
                                      dla zamierzenia polegającej na:

budowie oświetlenia ulicznego w miejscowości Łąkta kier. Gatka na części działek nr ewid. 122, 148/3 i 148/2 obręb Łąkta

Jednocześnie zawiadamiam, że strony niniejszego postępowania mogą zapoznać się z ww. decyzją oraz aktami sprawy.

Dokonywanie wszystkich czynności związanych z prowadzoną sprawą jest możliwe między innymi poprzez Biuro Obsługi Klienta, drogą pocztową tradycyjną, telefoniczną, mailową lub poprzez platformę ePuap. 

Od powyższej decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lesznie za pośrednictwem Burmistrza Gminy Rawicz, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji przez inwestora oraz właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na których będzie lokalizowana inwestycja celu publicznego, lub zawiadomienia pozostałych stron o jej wydaniu w drodze publicznego obwieszczenia.  

Odwołanie od decyzji powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie.

Zgodnie z art. 127a Kodeksu postępowania administracyjnego, w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania od decyzji organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna.

Zgodnie z art. 49 § 2  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie stron niniejszego postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia w którym nastąpiło publiczne ogłoszenie poprzez obwieszczenie zamieszczone na  tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, w   rejonie planowanego przedsięwzięcia tj w miejscowości Łąkta oraz poprzez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej organu www.rawicz.pl.  


Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 12.10.2022r.

Zdjęto w dniu……………………………………   2022r.

 

 Z upoważnienia Burmistrza

Naczelnik Wydziału SPiR

Małgorzata Łakomy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Powiadom znajomego