W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

obwieszczenie o wszczęciu postępowania SPiR.6733.32.2022.MR dot. budowy sieci gazowej w ul. Świętojańskiej, Akacjowej i Sportowej

SPiR.6733.32.2022.MR                                       Rawicz, dnia 06-12-2022r.

 

                                         O B W I E S Z C Z E N I E
                                        o wszczęciu postępowania
                 w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

                        Na podstawie art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz. U. 2022, poz. 503 ze zm.) oraz art.10 §1. i art.49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. 2022, poz. 2000 ze zm.) zawiadamiam, że na wniosek z dnia 23 listopada 2022r. (data wpływu 25 listopada 2022r.)

                           Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o.
                 z siedzibą w Tarnowie (33-100) przy ul. W. Bandrowskiego
                            reprezentowanej przez pełnomocnika
                                       Pana Stefana Lorenc

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: 
budowie sieci  gazowej n/c PE dn 125 w ulicach: Świętojańska, Akacjowa i Sportowa, na terenie części działek o nr ewid.  gruntu 352/19 obręb Sierakowo, 2794 i 2795 obręb Rawicz oraz na terenie działki nr ewid. gruntu 352/18 położonej w obrębie Sierakowo, gm. Rawicz, powiat rawicki.

W oparciu o art. 10 §1. Kodeksu postępowania administracyjnego organ obowiązany jest zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania administracyjnego.
Stroną postępowania jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.
Na podstawie art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz postanowieniach i decyzji kończącej postępowanie strony zawiadamia się w drodze obwieszczenia, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości. Inwestora oraz właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na której będą lokalizowane inwestycje celu publicznego, zawiadamia się na piśmie.
 W związku z powyższym informuję, że zainteresowane strony postępowania mogą zapoznać się w  Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz (ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21) z zamierzeniem inwestycyjnym wnioskodawcy oraz zgłosić ewentualne uwagi, zastrzeżenia i wnioski dowodowe w przedmiotowej sprawie.
Zgodnie z art. 49 § 2  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie stron niniejszego postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia w którym nastąpiło publiczne ogłoszenie poprzez obwieszczenie zamieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz,                  w  sołectwie Sierakowo oraz udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej organu www.rawicz.pl.  

 

Powiadom znajomego