W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

Obwieszczenie SPIR.6730.1.108.2022.AW- o wydaniu postanowienia o podjęciu postepowania w sprawie przebudowie stodoły i częściowej zmianie sposobu użytkowania na budynek magazynowo-usługowy” na działce nr ewid. 15/2 obręb Szymanowo.

                                                                           Rawicz, dnia  15.02.2023r

SPIR.6730.1.108.2022.AW

                                         O B WIE S Z C Z E N I E                                   
 

Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z 27 marca 2003r., o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( D. U. z dnia 2022 r., poz. 503 ze zm.) oraz art. 49 i art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego  (tekst jednolity - Dz.U. z 2022r,  poz. 2000 z późn. zm.)

                                            Burmistrz Gminy Rawicz

zawiadamia , że zostało wydane postanowienie Burmistrza Gminy Rawicz z dnia 15 lutego 2023r., znak: SPIR.6730.1.108.2022.AW w sprawie podjęcia zawieszonego postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji pn.: przebudowie stodoły i częściowej zmianie sposobu użytkowania na budynek magazynowo-usługowy, na terenie działki o nr ewid. 15/2 położonej w obrębie Szymanowo. Postępowanie było zawieszone ze względu na śmierć strony postępowania. W przedmiotowej sprawie ustalono spadkobierców po ww zmarłej, w związku z powyższym osoby te otrzymują status strony w prowadzanym postępowaniu administracyjnym.

Zgodnie z art. 97 § 2. k.p.a. gdy ustąpią przyczyny uzasadniające zawieszenie postępowania, organ podejmie postępowanie z urzędu lub na żądanie stron. Na wydane postanowienie nie przysługuje zażalenie.

Z aktami sprawy w tym z treścią postanowienia można zapoznać się w Wydziale Strategii, Planowania i Rozwoju Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz. Dokonywanie wszystkich czynności związanych z prowadzoną sprawą jest możliwe między innymi poprzez Biuro Obsługi Klienta po uprzednim uzgodnieniu terminu i godziny przyjęcia, drogą pocztową tradycyjną, telefoniczną (tel: 65 616 49 84 wew. 438), mailową (awycisk@rawicz.eu) lub poprzez platformę ePuap.  

Ponieważ w prowadzonym postępowaniu bierze udział więcej niż dwadzieścia stron, tutejszy organ działając w oparciu o art. 49 i art. 49a Kodeksu postępowania administracyjnego będzie dokonywał zawiadomień o decyzjach i innych czynnościach w formie publicznego obwieszczenia w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz w miejscu planowanej inwestycji oraz poprzez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej  organu www.rawicz.pl.

Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie bądź doręczenie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od daty opublikowania niniejszego ogłoszenia.

Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 15.02.2023r.

Zdjęto w dniu……………………………………………….

 

Niniejsze obwieszczenie zamieszczone zostaje na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz,  w rejonie planowanego przedsięwzięcia tj.  miejscowości Szymanowo  oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

Z upoważnienia Burmistrza

Naczelnik Wydziału Strategii Planowania i Rozwoju

Małgorzata Łakomy

 


Powiadom znajomego