W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

Podanie informacji do publicznej wiadomości o wydanej decyzji

SPIR.6220.9.2023.KG                                                                

 

Rawicz, dnia 28.07.2023 r.


 

Podanie informacji
do publicznej wiadomości


 

Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisko i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.),

 


informuję, że

 


Burmistrz Gminy Rawicz w dniu 24.07.2023 roku wydał decyzję zn. SPiR.6220.9.2023.KG o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: Budowie  i eksploatacji farmy fotowoltaicznej o mocy do 7 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na dz. o nr ewid. 80, 81, 82, 83, 84, 88, 91, 93, 1108 obręb Szymanowo.

Z  przedmiotową decyzją oraz dokumentacja sprawy, w tym z opiniami:
-Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu – opinia z dnia 05.06.2023 roku zn. WOO-IV.4220.650.2023.JM.1,
-Dyrektora Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Lesznie z dnia 19.06.2023 r. zn. WR.ZZŚ.2.4901.110.2023.AS.
Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Rawiczu z dnia 30.05.2023 roku, zn. N.NS.9022.71.2023
Treść przedmiotowej decyzji udostępnia się na okres 14 dni na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego  w Rawiczu od dnia 28.07.2023 do dnia 25.08.2023 roku (włącznie).

W celu zapoznania się z dokumentacją w powyższej sprawie należy kontaktować się z Wydziałem Strategii, Planowania i Rozwoju UMGR z powołaniem się na znak niniejszej sprawy lub pracownikiem prowadzącym postępowanie (e-mail: k.gorczak@rawicz.eu; tel. 065 616 49 84, od poniedziałku do piątku w godz. 7-15).

Niniejsza informacja zostaje podana do publicznej wiadomości prze zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz bip.rawicz.pl oraz wywieszenie na tablicach ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz i w miejscu realizacji inwestycji.

Informację o wydaniu decyzji udostępnia się w Biuletynie Informacji Publicznej
w dniu 28.07.2023 roku

Treść decyzji udostępnia się w Biuletynie Informacji Publicznej
w terminie: 28.07.2023 roku do 25.08.2023 roku (włącznie)

                                                                                   

 


                                                                                                (-) z up. Burmistrza
                                                                                                  Małgorzata Łakomy
                                                                                                   Naczelnik Wydziału
                                                                                        Strategii, Planowania i Rozwoju

Powiadom znajomego