W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

Spir.6733.5.2024.AW-Obwieszczenie zakończeniu postępowania inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na „budowie dwoch budynków komunalnych” na terenie części działek nr ewid. 1294/1 i 1294/2 położonych w obrębie Rawicz, gm. Rawicz, rejon ul. Targowej

 SPiR.6733.5.2024.AW                                          Rawicz, dnia 06.03.2024r.

                                         O B W I E S Z C Z E N I E

                                     o zakończeniu postępowania

 

                 Na podstawie art. 10 § 1. i art.49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. 2023, poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. 2023, poz. 977 ze zm.) zawiadamiam, że zostało zakończone postępowanie dowodowe prowadzone na wniosek   


                                                     Gminy Rawicz

                                       działającej poprzez pełnomocnika

                                              Panią Kamilę Malepszak

 
w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na:   

                          „budowie dwoch budynków komunalnych”
na terenie części działek nr ewid. 1294/1 i 1294/2  położonych w obrębie          Rawicz, gm. Rawicz, rejon ul. Targowej

Jednocześnie zawiadamiam, że w toku prowadzonego postępowania projekt decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego podlegał uzgodnieniom:

- w odniesieniu do melioracji wodnych - z Dyrektorem Zarządu Zlewni w Lesznie, Państwowego Gospodarstw Wodnego Wody Polskie;
- odniesieniu do gruntów wykorzystywanych na cele rolne i leśne w rozumieniu przepisów o gospodarce nieruchomościami - przez Starostę Rawickiego
- pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych – z Powiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną w Rawiczu
- w odniesieniu do udokumentowanych złóż kopalin i wód podziemnych -  z Ministrem Klimatu i Środowiska
 
W związku z powyższym informuję o uprawnieniach wszystkich stron postępowania, wynikających z art. 10 k.p.a., do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium, poprzez możliwość zapoznania się z aktami sprawy, a także wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, co do zebranych materiałów oraz zgłoszonych żądań. 

Z aktami sprawy strony mogą zapoznać się w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz w terminie do  dnia   21 marca 2024r.

Po tym terminie zostanie wydana decyzja.

Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie stron niniejszego postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne ogłoszenie poprzez obwieszczenie zamieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, oraz udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej organu.

                                                Z upoważnienia Burmistrza

                             Naczelnik Wydziału Strategii Planowania i Rozwoju

                                                       Małgorzata Łakomy


Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 06.03.2024r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń w dniu ..................................2024r.

Powiadom znajomego