W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

SPiR.6730.1.91.2024.AW- obwieszczenie o wystąpieniu do uzgodnień projektu decyzji o warunkach zabudowy w m. Szymanowo

Rawicz, dnia 20.08.2024 r.

SPiR.6730.1.91.2024.AD

O B W I E S Z C Z E N I E

 

Na podstawie art. 49 i art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 572)

podaję do publicznej wiadomości informację

o wystąpieniu do Ministra Klimatu i Środowiska, Starosty Rawickiego, Dyrektora Zarządu Zlewni w Lesznie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie i Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej 
o uzgodnienie sporządzonego projektu decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku garażowego na terenie części działki o nr ewid. 1139 położonej w obrębie Szymanowo.

Organ wystąpił o uzgodnienie projektu decyzji o warunkach zabudowy w oparciu o treść przepisów art. 53 ust. 4 i ust. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1130).

Wystąpienie dotyczy uzgodnienia projektu decyzji o warunkach zabudowy w odniesieniu do udokumentowanych złóż kopalin wymienionych w art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r.- Prawo geologiczne i górnicze, melioracji wodnych, ochrony gruntów rolnych i pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych.

W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia, strony postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, w godzinach pracy urzędu.

Ponieważ w prowadzonym postępowaniu administracyjnym bierze udział więcej niż dwadzieścia stron, tutejszy organ działając na podstawie przepisu art. 49 i art. 49a Kodeksu postępowania administracyjnego dokonuje zawiadomień o decyzjach i innych czynnościach w formie publicznego obwieszczenia wywieszonego na urzędowej tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz przy ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 21, na wiejskiej tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej organu www.rawicz.pl.

Zawiadomienie to staje się skuteczne wobec stron, które zostały na piśmie uprzedzone o zamiarze zawiadamiania ich w wyżej określony sposób.

Zawiadomienie przez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

 

 

 

Obwieszczenie wywieszono: 20.08.2024 r.

Obwieszczenie zdjęto: __ __.__ __.__ __ __ __ r.

 

 

 

sprawę prowadzi:

Anna Duda

a.duda@rawicz.eu

tel. 65 616 49 84 wew. 438 lub 520

 

Załączniki

Powiadom znajomego