Rawicz, dnia 5 września 2024 r.
SPiR.6730.1.91.2024.AD
O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 10, art. 49 i art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 572)
podaję do publicznej wiadomości informację,
że zostało zakończone postępowanie administracyjne
prowadzone na wniosek Państwa Beaty i Tobiasza Pawlak,
reprezentowanych przez pełnomocnika, Panią Pamelę Chudy,
w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji pod nazwą:
„budowa budynku garażowego”
na terenie części działki nr ewid. 1139,położonej w obrębie Szymanowo.
Ponieważ w prowadzonym postępowaniu administracyjnym bierze udział więcej niż dwadzieścia stron, tutejszy organ działając na podstawie przepisu art. 49 i art. 49a Kodeksu postępowania administracyjnego dokonuje zawiadomień o decyzjach i innych czynnościach w formie publicznego obwieszczenia wywieszonego na urzędowej tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz przy ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 21, na wiejskiej tablicy ogłoszeń oraz w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej organu
www.rawicz.pl.
Zawiadomienie to staje się skuteczne wobec stron, które zostały na piśmie uprzedzone o zamiarze zawiadamiania ich w wyżej określony sposób.
Zawiadomienie przez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Przed wydaniem decyzji strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Strategii, Planowania i Rozwoju Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz oraz wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań do dnia 27 września 2024 r. Po tym terminie zostanie wydana decyzja o ustaleniu warunków zabudowy.
Obwieszczenie wywieszono: 05.09.2024 r.
Obwieszczenie zdjęto: __ __.__ __.__ __ __ __ r.
sporządziła:
Anna Duda
tel. 65 616 49 84 wew. 438 lub 520