W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

adres do e-Doręczeń: AE:PL-63826-46380-UDFUB-23

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

SPiR.6733.7.2024.AD- obwieszczenie o wydanej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w m. Rawicz

Rawicz, dnia 9 września 2024 r.

SPiR.6733.7.2024.AD

 

O B W I E S Z C Z E N I E

 

Na podstawie art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz.n1130) oraz art. 10 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 572)

BURMISTRZ GMINY RAWICZ
zawiadamia strony postępowania,
że na wniosek Powiatu Rawickiego
została wydana w dniu 09.09.2024 r. decyzja
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie schodów skarpowych na terenie Zespołu Szkół Zawodowych w Rawiczu na terenie części działki o nr ewid. 2987, obręb Rawicz.

Obwieszczenie publikuje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Rawicz i w sposób zwyczajowo przyjęty poprzez wywieszenie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz.

Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego zawiadomienie bądź doręczenie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Zainteresowani mogą zapoznać się  z przedmiotową decyzją w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz w godzinach urzędowania.

Od decyzji służy stronom tego postępowania prawo wniesienia odwołania w terminie 14 dni od daty jej doręczenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lesznie, za pośrednictwem Burmistrza Gminy Rawicz.

Odwołanie od decyzji powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie. Zgodnie z art. 127a Kodeksu postępowania administracyjnego, w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania od decyzji organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna.

Zrzeczenie się prawa do wniesienia odwołania skutkuje brakiem możliwości odwołania od decyzji oraz jej zaskarżenia do sądu administracyjnego.

 

 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu: 09.09.2024 r.

Zdjęto w dniu: _ _._ _.2024 r.

 

 

Niniejsze obwieszczenie zamieszczone zostaje na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Rawicz.

 

 

 

sprawę prowadziła:

Anna Duda

a.duda@rawicz.eu

tel. 65 616 49 84 wew. 438 lub 520

Załączniki

Powiadom znajomego