W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

SPiR.6733.12.2024.MR- obwieszczenie o wszczęciu postępowania ws. ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego w m. Słupia Kapitulna

Rawicz, dnia 16 września 2024 r.

SPiR.6733.12.2024.MR

O B W I E S Z C Z E N I E

Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz.1130) oraz art. 61 § 4, art. 10 § 1 i art. 28 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 572)

z a w i a d a m i a m,
że zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek złożony przez
Gminę Rawicz,
reprezentowaną przez pełnomocnika, Pana Macieja Wdowiaka
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
dla inwestycji pn. „Przebudowa ul. Ogrodowej w Słupi Kapitulnej
polegająca na budowie kanalizacji deszczowej”
na terenie części działek o nr ewid. 718 i 741/1
położonych w obrębie Słupia Kapitulna.

Za strony postępowania organ uznał inwestora reprezentowanego przez pełnomocnika, właściciela działek o nr ewidencyjnych 718, 741/1, obręb Słupia Kapitulna, na których planowana jest inwestycja oraz właścicieli działek, które znajdują się w strefie oddziaływania inwestycji.

Przepis art. 53 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz.1130) stanowi, że o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz postanowieniach i decyzji kończącej postępowanie strony zawiadamia się w drodze obwieszczenia, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości. Inwestora oraz właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na których będą zlokalizowane inwestycje celu publicznego, zawiadamia się na piśmie.

Wniosek został przekazany do osoby uprawnionej, posiadającej uprawnienia urbanistyczne, który sporządzi projekt decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego.

Informuję, że obwieszczenie wywiesza się na okres 14 dni, bowiem zgodnie z art. 49 Kodeksu Postępowania Administracyjnego zawiadomienie bądź doręczenie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Informuję, że zgodnie z art. 10 §1 Kodeksu Postępowania Administracyjnego strony mają prawo do czynnego udziału w każdym stadium postępowania.

Z wnioskiem oraz pozostałymi dokumentami zgromadzonymi w niniejszym postępowaniu strony mogą zapoznać się w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz w godzinach jego pracy.

Niniejsze obwieszczenie zamieszczone zostaje na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w rejonie planowanego przedsięwzięcia.

 

 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 16.09.2024 r.

Zdjęto w dniu _ _._ _.2024 r.

 

sprawę prowadzi:

Marzena Rapior

mrapior@rawicz.eu

tel. 65 616 49 84 wew. 438 lub 520

 

Załączniki

Powiadom znajomego