W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Gminy Rawicz

 

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz

 

tel.: (+48) 65 616 49 80

 

email: umg@rawicz.eu

skrzynka epuap: /umgrawicz/SkrytkaESP

 

NIP: 699-187-10-57
REGON: 411050729
TERYT: 30220504

Obwieszczenie Nr 1/7/2024 o wszczęciu postępowania

SPIR.6220.7.2024.KG                               Rawicz, dnia 30.07.2024 roku

                                                                  Za zwrotnym dowodem doręczenia

                          

                              O B W I E S Z C Z E N I E  NR 1/7/2024
                              o   w s z c z ę c i u   p o s t ę p o w a n i a 

 

Na podstawie  art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku  Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 roku, poz. 572 ze zm.)   zawiadamiam, że w dniu 26 lipca 2024 roku r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne w związku z wnioskiem Pani Marty Kaczmarek - pełnomocnika  firmy PVE 15 Sp.z.o.o., ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa o wydanie  decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla:

 

                          Zmiany warunku eksploatacji inwestycji pn:
                        Budowa farmy fotowoltaicznej  o mocy do 6MW 
                          wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną 
         na dz. o nr ewid.  53/5, 53/4, 44/2 w miejscowości Kąty, gm. Rawicz

 

        Informuję osoby, którym przysługuje status strony o uprawnieniach wynikających  z art. 10 KPA, polegających  na prawie do czynnego  udziału w każdym studium postępowania, w tym do składania wniosków  dowodowych w postępowaniu wyjaśniającym.
Z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w siedzibie Wydziału Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, w pokoju 118, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz w godzinach urzędowania.
     Zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r.  o udostępnianiu  informacji o środowisku  jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz.U. 2023 r., poz. 1094 ze zm.)  i § 3 ust. 3 rozporządzenia Rady Ministrów  z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie  przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko   (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach  zgody na realizację przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się po zaopiniowaniu z następującymi organami:
1.      Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Poznaniu;
2.      Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Rawiczu.
3.    Dyrektorem Państwowego Gospodarstwa Wodnego „Wody Polskie” Zarząd Zlewni w Lesznie
Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi  po uzyskaniu wymaganych  uzgodnień oraz opinii.   
Zgodnie z art. 35 KPA  do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych  w przepisach prawa  do dokonania  określonych czynności, okresów zawieszenia  postępowania  oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy  strony albo z  przyczyn niezależnych od  organu.
           Na podstawie  art. 41 § 1 KPA w  toku postępowania  strony oraz ich przedstawiciele  i pełnomocnicy  mają obowiązek zawiadomić  organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu .Zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym  adresem ma skutek prawny.
        Ponadto, informuję o zamieszczeniu w publicznie dostępnym wykazie – wniosku  w sprawie wydania decyzji o środowiskowych  uwarunkowaniach dla ww. przedsięwzięcia. Publicznie dostępny wykaz, w którym zamieszczone są dane  o dokumentach  zawierających informacje o środowisku i jego ochronie udostępniony jest w BIP-ie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz.

 Zgodnie z art. 49 Kpa doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.



Obwieszczenie opublikowano w dniu  31.07.2024 roku

                                                                       

                                                                                    Zastępca Burmistrza
                                                                                     (-) Paweł Szybaj 

 

                                      Urząd Miejski Gminy Rawicz
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, tel. (65) 616 49 80, fax. (65) 546 41 67
                                     umg@rawicz.eu | www.rawicz.pl
Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz przy ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji prawnych obowiązków Administratora danych oraz wykonania zobowiązań umownych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 i art. 9 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO). Mają Państwo w szczególności prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, a w przypadku pozyskiwania danych na podstawie zgody, prawo do żądania ich usunięcia, a  także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych możliwy jest kontakt pod adresem e-mail: iod@rawicz.eu.
Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest na stronie: www.rodo.rawicz.pl.

 

 

Powiadom znajomego